bik bik

entry1405 galeri173
    897.
  1. abırın kalbini kırmış yakışıklı, motorcu, müzisyen, uzun boylu yazardır...
    3 ...
  2. 898.
  3. 899.
  4. --spoiler--
    abırın amk.
    --spoiler--

    Sakin ol hacı abi, sen kelli felli adamsın yakışmaz.
    1 ...
  5. 900.
  6. nickinin anlamı ne yakışıklı? çok seviyorum bu nicki...
    1 ...
  7. 901.
  8. Sözlüğe düşen ilk güzellik tanesi.
    3 ...
  9. 902.
  10. Kanalizasyona düşen ilk enayi.
    2 ...
  11. 903.
  12. hala, beni derinden üzen ölçüsüz şamata anlayışıyla, donuz butonu üzerinden şahsıma karşı alaycı bir tavır takındığı haberini bir başka yazarın entrysinde fark edince kırgınlığımın arttığı yazar. çok üzülsem de saygılarımı sunarım.
    1 ...
  13. 900.
  14. En çok beni seviyorsun değil mi?
    2 ...
  15. 901.
  16. 902.
  17. Altınım var ama kocam yok ya üzgün surat. Neyse Altın alacak adaylar like.
    0 ...
  18. 903.
  19. nerede bu adam? ya kırlarda çimenlerin üstünde arkadaşlarıyla yakartop oynuyor ya da mutfakta börek yapıyordur şimdi...
    1 ...
  20. 904.
  21. https://youtu.be/cxB6e-0mKw8?si=s1n5XWxrKJSsox6O

    Ah bikbik ahhh. Sabah akşam inandığın Allah'a dua etki onun gönderdiği dinin yasalarıyla yaşamıyorsun..
    1 ...
  22. 903.
  23. 904.
  24. Sözlüğün ricky gervais’ i. Gervais daha sık ciddi tabi…
    1 ...
  25. 905.
  26. 1042. Si okunmayan başlıklar.
    2 ...
  27. 908.
  28. Bir rivayete göre tombul tavuk bacağı varmış.
    0 ...
  29. 909.
  30. bir rivayete göre insan deyilmiş. sanal zeka felan diyolla.
    0 ...
  31. 910.
  32. 911.
  33. Minnoş muyum gerçekten? Çiçeğim ya.
    1 ...
  34. 912.
  35. Ulan ne kadar ilgisiz kaldıysa artık minnoş deyince mutlu oluyor ehehe.
    1 ...
  36. 913.
  37. 914.
  38. Bana dekolteli bu. Kapalı bişey dik.
    2 ...
  39. 915.
  40. 916.
  41. şimdi bazı şeyler anlaşılamamış, anlatayım.
    - kendisiyle iyi geçinirdik. bir gün '' ben gideyim '' gibisinden bir entry girdi. ben de şaka niyetine emre aydın' ın git şarkısını entry olarak ekledim. bir anda kızıp benden şikayet etmeye başladı. ben de onun şamatayı ölçüsüzce yaptığından şikayet ettim. kabul etmedi ve fırsat buldukça donuz üzerinden bana üzücü bir tavır takındı.
    - neden birilerini donuza eklediğimi yazdığımı da belirteyim. eski nicklerimde çok fazla haksızlığa ve saldırıya uğrayıp sessiz kaldım. kimse yanımda olmadı. dost bildiklerim beni yalnız bıraktı. birini donuza eklediğimi belirtirken de bunun intikamını alıyorum diyebilirim çünkü çok uzun süre sessiz kalınca bir yerden sonra patlıyorsun.
    - kendisinin şamatayı ölçüsüzce yapmasını ve hatasını kabul etmemesini kırgınlıkla karşıladım. hala kırgınım. işte şikayet ettiğim nokta bu: onlarca hatalı insan hatası yokmuş gibi üzerime çullanıyor ve beni kötü adam ilan edip masummuş gibi davranıyor.
    sanırım açıklamamı yaptım. kendisine haklı olarak kırgın olsam da iyi yazmalar dilerim.

    not: çıkış yaptığımda şans eseri hakkımdaki bir entrysini gördüm ve cevap hakkı doğdu adıma. bunu kullandım. umarım bu kez beni anlar. anlamasa da sorun değil çünkü çoğu kişi anlamıyor zaten.

    saygılar...
    0 ...
  42. 917.
  43. Kime ne yapmışsa haketmiştir. Şimdi günah çıkartma zamanı değil donnuz bey.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük