bu sene şampiyonlar liginde sik oldular tabir i caizse (ki gayet caiz bu durum için).
tarihin en kolay grubu vs vs geçin bunları. sizle şu anda bu kadar taşak geçilmesinin sebebi avrupa konusunda bir kez (o da nasıl olduysa) şl de yenilmeden gruptan çıkmış olmanıza (ki akabinde bayern verdi elinize) rağmen galatasaray la ilgili avrupa muhabbetlerinde sürekli 7 sene önceki 4 yenen maçları, 30 maçta 2 galibiyet gibi haddiniz olmayan şeyleri dile getirmeniz.
e mevcut rezil rüsfa istatisliğinizle de taşak geçeceğiz biraz yapacak bir sey yok.
Uefa avrupa liginde bile 4. Torbaya düşen cincon taraftarinin da bunca rezillige tabi ki tasak gececez demesi ironik olmus.
Ulan 8 yildir şl ye gidemeyen fenerin bile puani sizden fazla amk. Siz en son konusacak takim bile degilsiniz.
kimsenin siklemediği takım. geçen sene ittire kaktıra hakemlerle 1 gol averajla sampiyon olmuslardı. ucl de de 0 çekerek ülkemizi rezil rüsvay ettiler.
Gedson fernandes transferi ve çaykur rizespor’ a kiralık göndermesi ile galatasaray’ a karşı düşmanca hareket etmiş kulüp. Ellerinden oyuncu alana kadar kendisine duyduğum sempatiyi bırakıyorum.
Sol açığı olmayan takım. Larin'den solda verim almak sadece Sergen'in yapabildiği bi şeydi, yoksa adam sol açık değil, santrfor. Üstelik biraz da beceriksiz bi santrfor.
Nkudu da sakatlanınca sol taraf tamamen boş kaldı.
Planlama hatası değil çünkü sene başında Sergen'le işlerin böyle sarpa saracağı ve nkudunun bitmek bilmeyen bir sakatlık geçireceği düşünülmemişti.
Ama devre arası en basitinden oraya bir Almancı vs alınabilirdi. Ki zaten bu kadar çok sakatlanan nkuduyla yabancı sınırını da dikkate alınca önümüzdeki sezon muhtemelen devam etmeyeceksin, dolayısıyla bu transferin yapılmış olması gerekiyordu.
Şu aşamada yapılacak en mantıklı şey altyapıdaki sol açığı getirip oynatmak gibi duruyor çünkü zaten sezon gitti. Ama onu da kimse yapmaz.
sadece şuursuz fanatikleri ve maçlardan sonra objektif eleştiri yapmamaları,bir de zaman zaman rakiplerinin transfer listesinde olan oyuncuları transfer etmeleri antipatik gelen kulüp. bunun dışında sempatiktir.