maç istatistiklerinde sürekli üstün olduğu halde, kaleci ve forvet kalitesizliğinden galibiyet alamayan takım.
rakip kaleciler de beşiktaşa gelince panter kesiliyor. haftaya 5 yer kesin.
Dinamo Zagreb elinde bulunan 0 puan - 15 averaj ile en kötü şampiyonlar ligi takımı ünvanını 0 puan ve - 16 averaj ile egale ettik. Gerçekten insan üzülmüyor değil.
Bazı embesillere göre tarihin en kolay grubundan çıkamamışız,
Kendi gruplarındaki takımlar zorluymuş,
Biri 4 sene önce çeyrek final oynamış,
Biz de neler neler yaptık birkaç yıl önce, güç onunla ölçülüyorsa biz şu an sizden çok daha güçlüyüz,
Ama öyle olmuyor, zor rakiplerle oynuyoruz dedikleri kendi denkleri rakipler,
Bizimkiler de kendi dengimizdi ama futbolcularımızın içinde çürüklerin olması takımı yordu.
Yapacak birşey yok,
Gaysaraylıların laflarını zaten takılmamak lazım, şl kupası alan takımı ertesi hafta 10-0 yensen ya güçlü takım değildi derler yada asılmadılar, illa bir bahane bulurlar.
Beşiktaş sen bizim herşeyimizsin.