2 tane çoktan gözden düşmüş futbolcu getirince şampiyon olmuş gibi havaya giren, en ufak bi mağlubiyette, beceriksizlklerini hakem ve federasyona çemkirerek örtbas etmeye çalışan bir teknik direktöre sahip kulüp.
kıskanılacak o kadar çok kulüp var iken, kendilerini nimetten saymları ise ayrı bi tartışma konusu.
-- spoiler --
kendi büyüklüğünü spor haberlerine göre değerlendiren bünyelerin anlamayacağı takımdır. armasında da gurur duyulan türk bayrağı vardır. koymasın.
3. büyükmüş peh.
şurdan pkklı bir köpekte gider alır türk bayrağını. önemli olan onu taşıyabilmektir.
beşiktaş büyük falan değildir. fenerbahçe ve galatasaray varoldukça; kendileri, 2 kişinin tartışmasına katılmaya çalışan 3. kulüp olarak kalacaklardır.
paok maçında pkk bayrağı açılması sırf fenerlileri * sinir etmek için açılan başkada hiçbir anlamı olmayan köpeklikti. yoksa elin paoklusuna ne kürdistandan. tabi ergen kişiler her olaya bodoslama sağına soluna bakmadan girdikleri için ''hii ne dediii'' tavırlarıyla hönkürüyorlar. azıcık mantık.
beşiktaş taraftarı ise penaltı noktası kazı çalışması yapan takım ve taraftarına öfkesi yüzünden onları sinir edecek en hassas konulardan birini bulup değerlendirdi, paok yazıları açıldı.
gördüğümüz kadarıyla etkilide olmuş.
edit: altta yazılanları okudumda, evet gerçekten etkili olmuş. sinirlenin, daha bi güzel oluyorsunuz.
imdi yukarda yazılanlara şöyle bir baktımda -beşiktaşlılığımı bir yana bırakıp- sanırım insanları genellemeyi pek seviyoruz millet olarak. efenim paokun malum fenerbahçe maçında açtığı pkk bayrağını tüm paoklulara atfetmek bunun dik alası değilde nedir.internet ortamında paok beşiktaş dostluğunun ilerlemesi ve bu oluşumda olduğumdan dolayı ordaki bazı paoklu arkadaşlarla konuştuğumda bitanesi dahi ben pkkyı destekliyorum filan demedi(aksine avatarını türk bayrağı yapanlar vardı),ha belki ben küçük bi azınlığımdır orasını bilemem gerçi siteye üye onbeşbin kişi azda sayılmaz hani..ve bunlar yetmezmiş gibi fener tribünlerinin beşiktaş armasının ortasındaki bayrağımızı çıkarıp yunan bayrağı koyması ne kadar ahlaklıdır bunuda sorarım size ve tüm fener taraftarınıda suçlamam bu eylemden dolayı ama tribünlerdeki mizah anlayışı belden aşağı vurmak olan ''bazı'' fener taraftarları adınada üzülüyorum hani.. neyse şimdi gidip türk bayraklarını alıp sokaklarda dolaşalım o zaman milletimize olan sadakatımızı ve görevimizi yerine getirmiş oluyoruz çünkü.
hala "paoklular pkk bayrağını fenerlileri sinir etmek için açtı" türünde ergen düşüncelere sahip taraftarları bulunan kulüp. ulan adam pkk bayrağı açmış, askerlerimizi şehit edenlerin bayrağını lan, gerizekalılar hala gelmiş fenerlileri sinir etmek için yaptı diyorlar. bu nasıl zeka yarabbim.
edit: bünyesinde, sitelerinin girişine camilerimizin yıkıldığı bir görüntü koyan, pkk bayrağı açan yunanlılarla nasıl arkadaş olduğunu anlatıp, sonra "armamızdaki türk bayrağını çıkarıp yunan bayrağı koymak çok ayıp amaaaaaaaaaaa" diyen ilerizekalıları barındıran kulüp. hey allahım.
kadrosu çok da iyi olmayan takımmış. hmm; bi' bakalım:
rüştü reçber
hakan arıkan
cenk gönen
ibrahim toraman
ersan adem gülüm
ibrahim üzülmez
rıdvan şimşek
matteo ferrari
erhan güven
ismail köybaşı
tomas zapotocny
tomas sivok
roberto hilbert
jose maria gutierrez hernandez
rodrigo barbosa tabata
ricardo andrade quaresma bernardo
yusuf şimşek
fabian ernst
michael fink
mehmet aurelio
necip uysal
ekrem dağ
onur bayramoğlu
nihat kahveci
mert nobre
deivson rogerio da silva
filip holosko
fatih tekke
ayıptır beyler. çevir çevir istediğin gibi kur bu takımı. kimde var bu kadro?
kale: 3'ünü de gözü kapalı koy.
sağ bek: ekram, rıdvan, toraman, erhan, hilbert.
sol bek: üzülmez, ismail, ekrem.
göbek: sivok, ferrari, ersan, toraman, zapo, erhan
defansif orta saha: ernst, fink, aurelio, necip, sivok
sağ açık: hilbert, quaresma, nihat, holosko, ekrem, yusuf
sol açık: hilbert, quaresma, nihat, holosko, ekrem, ismail, yusuf
ofansif orta saha: tabata, guti, necip, nihat, onur
forvet: bobo, nobre, fatih, nihat, holosko
bazen böyle oturuyorum biraneye ulan pavel diyorum siktir et sakin sakin izle maçını bulaşma bi boka dalaşmak için geçirmedin yıllarını diye iç çekiyorum uzak durmak istiyorum lakin olmuyor sevgili arkadaşlarım olmuyor. birileri geliyor çileden çıkartıyor,tüm peygamber sabrımı yer ile yeksan ediyor.
Faraza eğer fenerbahçe paoku eleseydi kim takıcaktı pkk bayrağını paok-beşiktaş muhabbetini ve hemde bu maç cereyan etmeden önce olmasına rağmen bu muhabbet..
beşiktaş aris maçından önce arisliler beşiktaşın konakladığı otele saldırırken paok ordaydı fenev değildi.. paok tribünlerinde açılan türk bayrağının fotosunuda yollayabilirim isteyen arkadaşlara.. ama biliyorum faşist heryerde faşist eminim paok tribününde de vardır fener tribününde de beşiktaşda da... ama sen git tut bütün paoklulara bunların alayı pkk lı de bu nasıl bi yaklaşımdır. ha bak ben kabul ediyorum yıkık cami fotosu koymuştur ''bir kısmı'' pkk bayrağıda açmıştır ama hepsi değil güzel arkadaşlarım hepsi değil. bi kısmıda türk bayrağı açmış faşist aris taraftarlarına inat beşiktaşı korumuştur yunanistanda..
Ve iŞTE BABAM , ABiM ,AiLEM, iŞTE BEN iŞTE BiZ... çok fazla söze gerek yok üzüntümle ,sevincimle , inancımla ,sevdamla HAYATTA BEŞiKTAŞ ın tarifi işte o yaşında o sevdaya yarım asırı vermiş bu adamın tam da GÖZLERiNDE özetleniyor ......