türkiye'yi dünyaya rezil eden, 28 insanımızı, vatandaşımızı, misafirimizi kahpece öldüren islam devleti'ne karşı açtığı insanlık mücadelesinde kanımızı yerde bırakmamasını dilediğim delikanlı lider.
intikamımızı al seyyid-ül reis. allah aşkına, muhammed aşkına, ali aşkına, hüseyin aşkına vur ! biz esir düştük. sen bari alnımızdaki lekeyi sil.
apo'ya karı yollayan, mektubunu ulu orta okutturan piç kurularında olay - zaman ilişkisini yörüngesinden çıkaracak kadar büyük bir göt yanması meydana getiren seyyid lider.
bu adama gitsin diyenler! Esad gittikten sonra nasıl bir suriye hayal ediyor merak ediyorum. Var mı bir eylem planınız? Ayrıca yıllarca apoyu besledi diyenler, şuan apoyu kim besliyor. Ulan adama özel ada tahsis ettiniz utanmadan esad'a laf ediyorsunuz.
ben bu adami hic kinamadim. hep hakli gordum. sureci iyi takip eden bir vatandas olarak olaylari analiz edemedigimden midir yoksa gercekten de bu adam davasinda hakli miydi bilemeyecegim. siyasi ve sportif tartismalardan uzak duran biri olarak sadece olaylari takip etmekle yetiniyorum cok sukur. bundan dolayi da son derece huzurluyum. ben bu adamin davasinda hakli olduguna inanlardanim.
ulkesinin basinda kalmasi gereken diktator. sikerim ne halleri varsa gorsunler. onlara demokrasi getirmek zorunda degiliz. arkasinda rusya ve iran gibi ulkeler olduktan sonra esadi yok edemezsiniz.
Ne kadar arıza varsa akp ye değil bize iteledi. Akp nin kurmayları korunaklı villalarinda ve kaçak saraylarında çok rahat. Ancak birçok mahallede ortalık karışık.
Genelde de akp nin ağır bastığı mahallelerde ve ilçelerde sorunlar oluyor çok gülüyorum ister istemez. Nasıl göte geldi aşkınız.
esada karşı silahlanan her örgüt suriye devleti için terör tehlikesi taşır.
islam dünyasının en dik duran lideridir. tüm batıyı karşısına aldı. türkiye cumhuriyetinin 70-75 senedir yapamadığını tek başına Şu an yapıyor.
bizde Adamın ülkesinde terörü destekleyelim, teröristlerine bakalım. esad kazandığı zaman götümüze baka baka döneriz.
saddam ve kaddafi aynı kirli oyuna kurban gitti. Şu an ırak ve libya mumla arıyor bu ikisini.
Evet belki saddam diktatördü ama ülkesi için çalışıyordu, halkı için emek veriyordu. (si.kerler öyle diktatörü diyecek olan varsa, buyursun osmanlı padişahlarına baktın. Her şey devletin bekası için.)
kaddafinin, libyalılara sunduğu hizmetler ortada. Ama batının gazına gelen cahiller kendi sonlarını hazırladı.
inşallah bu kirli oyunu yenen ilk Lider olacaktır.
bu insanlar, bizim liderlerimiz gibi boyunlarına bağlanan iple yönlendirilmedi.
Çok yakından tanıdığım birine benziyor. Muhasebeci recep abiye. Ne zaman görsem o gelir aklıma. Aynı bokun lacivert hali.
Ha birde tüm batıyı karşısına aldı falan diyen olmuş. Bunuda şöyle özetlemek lazım.
Bizim burada muhasebeci recep abinin fanatik müşterileri var onlarda recep abi için aynı şeyleri söylüyor çok tasak muhabbet ya. Ahahhaa. Bunun yalakalarıda aynı bizim recep abinin yalakaları gibi.