ülkesindeki isyancıları desteklediğini iddia ettiği Erdoğan için, "Halep, Erdoğan'ın düş ve umutlarına mezar olacak" demişti.
07.06.2016
kaynak: http://www.sondakika.com
adam gibi adamdır. kimsenin anasına laf etmediği gibi vatandaşını dövmedi, ya da polisleri gaza getirip "nasıl sabrediyorlar anlamıyorum" deyip halkını katlettirmedi, ya da bu bombalar brükselde patlayabilir deyip terör örgütlerini gaza getirmedi. adamın hası ya, hey mübarek.
tıp fakültesi mezunu, üstelik öğrenciyken çekilmiş fotoğrafları bile var. bir cahil adam değil yani. allah bizi de suriye halkını da cahillerin şerrinden kurtarsın.
kabul etmek gerekir ki kendisi devlet başkanlığının favori ismi değildi. abisi basil'e göre biraz plase kaldığı için ingiltere'de kendi hayatını yaşıyordu. ama teröristler basil'i şehit edip de arkasından tak diye babası da ölünce, geldi partinin başına geçti. gerçekten erkek çıktı hamdolsun.
basil yaşasaydı cumhuriyet muhafızlarına birer bomba imha kıyafeti giydirip ellerine zincirli testere verirdi. teröristler hallerine şükretsin vallaxi.
ilkesiz barbar pkklıları da, malum mezhep mensubu el kaideci maymunları da, körfez fasıklarının dayıbaşılığını yapan neoconları da çıra gibi yakan malik-i haydar.
bu adamla ilgili en ufak sorunu bile olan düpedüz çocuk istismarcısı bir teröristtir.
adam bas bas bağırdı ülkesinde çıkacak iç savaşın herkesi etkileyeceğini ama duyuramadı sesini. tayyip '' düşünebiliyor musunuz azınlıktan biri ülke yönetiyor'' dedi alkış kıyamet koptu . akp liler suriyelilerden yana şikayet etmesin zira ülkelerinden olmalarında hükümetin katkısı büyük.
uzun süren kuşatmalarda kazanan taraf savunmada olan taraftır. piskopatlaşmanın gereği yok, adam kazandı işte. şimdi şu lanet teröristlerinizi geri çekin ve esad'ın zaferini ilan edin. daha fazla kan dökülmesin.
ak partililerin, konuşma özürlü olduğunu kanıtlar nitelikteki suriye reisi.
esed nedir arkadaş? Hayır adamı sevmiyorsunuz onu anladık bari ismini doğru söyleyin.
anlı şanlı, dik duruşlu beşar esad.
amerikaya karşı ses çıkartan bir liderdir oysa bizimki gibi bi Onun bi bunun kuklası olsaydı Şu an suriyede sıfır sıkıntı olurdu.
Ama adam arap sosyalizmini yani milliyetçi bir sosyalizmi savunduğu için "amerika buradan defol! arap devletlerinin arasına fesat sokma" dediği için fişi çekilmeye çalışılıyor.
bizim medya erdoğan ı müslüman devletlerin sesi diye gösteriyor ama işin aslı öyle değil. arap devletlerinin Lideri olabilecek tek kişi beşar esaddır.
zaten bu yüzden Adamın ülkesini, batılılar bu hale getirdi.
esada büyük bir inancım var. allah yardımcısı olsun ve devletini amerikaya ve oyuncağı ışid e karşı koruyabilsin.
beşar esad suriye toprakları içindeki tek resmi güçtür. esad karşıtı her silahlı oluşum terör örgütüdür.
erdoğan Bugün suriyede teröristleri desteklemeseydi, yangına körükle gitmeseydi hem suriyeliler hemde suriye bu denli kötü durumda olmazdı.
komşularımıza yardım etmek varken, mazlumlara yardım etmek varken tutup batıyı ve kuklası terör örgütlerini destekledi türkiye hükumeti... ayıptır.
yüzlerce yıl aynı toprağa "vatan" dediğimiz insanları, conilere sattık.
Bugün türkiye Hangi komşusu ile iyi?
bulgaristan, sınırdaki mülteci olayları sebebiyle bize tepkili.
yunanistan, yüzlerce yıllık bir antipatileri var.
suriye, devletini bölmeye çalıştığımız için esadla kanlı bıçaklıyız.
iran, suriye ile sorunlu olduğumuz için kanlı bıçaklıyız.
ermenistan, açıklamaya gerek dahi duymuyorum.
gürcistan, bi boka yaramayan boş bir ülke.
bize bi azerbaycan dost kalıyor. onların da kendilerine hayrı yok bize nasıl olsun? yarın öbür gün bölgede savaş çıksa tek müttefikimiz azerbaycan. savaşta bide onları koruyacağız, al başına iş...