Programda zaten tedirgin bir hava hakimdi.kendini bilmez 3-5 adamın(!) slogan atması sonucu yayın kesildi inşallah önümüzdeki haftalarda böyle tatsız olaylar yasanmaz.çünkü beyaz show 20 yıldır bu işi hakkıyla yaptı bunları hak etmiyor.
Ah beyaz o ermeni dölü ayşe öğretmen doğudaki olayların farkındamısınız der demez alacaktın hattan. Basacaktın bir de cevabını sik gibi kalacaktı orospu çocuğu. Milletin gönlünde baş köşeye oturacaktın. Ama olmadı işte battı balık yan gider. inşallah durum düzelir.
anlamadığım adam beyazıt'ın şovu. ya arkadaş yedi sülalene yetecek parayı kazanmışsın, 20 sene yapmışsın yapacağını. bitir programı. çekil kenara , bırak kendi boklarında tepişsinler. 4 sene o hendekler kazılırken, o sığınaklar silahlarla, tüplerle ,bomba düzenekleriyle doldurulurken seyreden arsızların, onların akil adamlarının peşinden giden akepe koyunlarının ve onlara her seçim dönemi eşlik eden beyinsiz milliyetçilerinin yaygarasına, mastürbasyonlarına gelme. bu ülkede açık açık apo'ya pkk'ya övgü düzen bu iktidarın en ağır topları değil miydi ulan götoşlar? şehit babalarını akiller toplantılarından bu harekete isyan etti diye yaka paça dışarı attıran kimdi? hangisi özür diledi milletten?. bülent arınç'ından yalçın akdoğan'ına, beşir atalay'ına, jöleli döneğe ve en son kandırıldık diyen zata kadar. sikerim goy goyunuzu de bırak o işi de kanalı da. yıllarca tatlı çocuk göründün de be oldu bak bir gecede sıçtılar ağzına. bu millete hayt huyt yapacaksın bunlar artık ortadoğulu bok olmuş . bunlar özürden, insanlıktan anlamaz. bu kadar havlamalarının nedeni suçluluk duygusu. bu kadar net.
bu bölümde pkk propagandası yapmaya çalışan orospu çocuklarına geçit vermeyen eleman.
dakkasında yayını kesti, enik şova izin vermedi.
demek geçen haftaki olaylardan sonra akıllanmış aferin beyaz. o köpekler showa hiç sokulmamalıydı ama nasıl olduysa pankartla girivermiş şerefsizler.
olsun, eylemlerini yapamadılar. bu da bir şey.
Tarihin en kötü programlarından birini yapıyor. Ismini bilmediğim bi adam saatlerdir arabesk söylüyor amk. Gram gülmüyorum aksine depresyona girdim 2 paket sigara bitti.
Ayşe öğretmen(!) denilen terör destekçisini telefona bağlamaları yüzünden 850 bin tl ceza yemiş olan programdır.
Adamları da suçlamıyorum.Her televizyon seyircisinin yaptığı gibi programdaki oyunculara soru soracaklarını sandılar ki 20 yıldır böyle işledi.Ne bilsinler kadının terör propagandası yapacağını?
En iyi çözüm şu doğudaki telefonlara cevap verilmemesi lazımdır.Zira aynı olay tekrar yaşanabilir.inşallah başkalarının ekmek paralarına da böyle zarar gelmez.
Solcuların tek yaptığı şey ülkeye zarar vermektir zaten.Başka bir şey bilmiyorlar.Sorarsan siyaset ne diye afallayıp kalırlar.
Bu aksam askindan biten mehmet her ne kadar esprilere konu olsada okudugu siir harikaydi fon muzikte mustafa ceceliden gelince. Uzuldum sozluk arkadas 6 aydir ask acisi cekiyor ustelik kizin soyledigi tek sey sıkıldım olmus. Allah sahibine bagislasin kizlara da vicdan merhamet versin.