Çıkarken söylediğin gibi senin içini biliyoruz.. efendi, saf ve adam gibi adamsın.. art niyetlileri umursamaması gereken başarılı sunucunun başarılı programı.
Beyaz giyme toz olur,
Beyaz giyme Tanirlar,
Seni Yolcu sanirlar
Zaten bende Talih yok,
Seni benden alirlar
Salinada Salinada gel,
haydi Yavrum dön dolas yine bana gel
Tum bunlari hakediyor mu tartisilir. Adam 20 senedir seviyesini ve cizgisini bozmadan devam ediyor. Giydiriyorsunuz bolesiniz beyaz sölesin beyaz diyorsunuz ama adam cikti aciklamasini yapti. Daha napsin?
Bir anlik sanssizlik yuzunden adamin 20 senelik terbiyesini efendiligini cope attiniz resmen. Aciklamasini yapti ve bence gayet mantikli ve samimiydi.
Okan bayulgen gibi seviyesiz espirilerin hava da ucustugu belden asagi asagilayici konusmalarin dondugu bir programi daha cok tercih edersiniz sanirim.
Olay bir yerden patlak verdi ve sirf kendi dusunceleriniz yuzunden bir insani yakmaya dunden razisiniz.
Ulan kim olduğu belirsiz saçma sapan bi insanın yüzünden 20 yıldır işini layıkıyla yapan, her cuma bizi güldüren şehit haberi geldiği gece programı yarıda kesen polis çocuğu adam gibi adam beyazı bile harcadılar. Nasıl bir ülkede yaşıyoruz anasını satıyım yazık be insan olmak bu kadar mi zor 3 günlük dünyada.
2 haftadır fırat çakıroğlu'nu öldürenlerin zihniyeti tarafından ağzına sıçılan program. eskiden sadece üniversitelerde terör estirirlerdi. artık talk show kuşağına da el attılar.
bu düşüncemin protesto ya da geçen hafta yaşananlarla zerre ilgisi yok.
beyaz show uzun süredir kendini tekrarlayan, bir numarası olmayan program durumunda.
beyazıt öztürk hali hazırda dünya kadar para kazandı ve on yıldır aynı yayın, aynı espriler.
bu program bitmeli. beyaz da TV de devam etmek istiyorsa yeteneğini geliştirip, başka program yapmalı.
Artık,bayatlayan ,içi geçmiş,gazı kaçmış kola gibi olan programdır..
amk her hafta aynı şeyler.
konuklar ya albümü yeni çıkan bir hokkabaz şarkıcı yada sinemada gösterime giren şaçma bir filmin 2-3 oyuncusu...
yalan mı ...