konuk standartını bir türlü tutturamamış bir şovmene ve yapıma sahip programdır.
Bu hafta Beyaz'ın senede en az 3 defa konuk ettiği en yakın arkadaşı Kubat,kendi dizisi yalan dünyadan iki oyuncu ve üstüne üslük üniversiteden ev arkadaşını konuk ediyor.
hepsi tamam diyelim de ünversitedeki ev arkadaşının ne işi var 3 saatlik programda arkadaş,eşi dostu toplayıp gelmiş gene biz de oturup izlicez malak gibi.
Az önce açtım programı yalan dünya'daki arıza kızı konuk etmiş olan programdır.
Ben böyle mal bir insan görmedim,baş köşede ayaklarını kanepeye atmış,gevşek gevşek oturuyor,bu ne saygısızlıktır arkadaş,hayatında katıldığın ilk şov programında yaptığın hareketlere bak
kendini tekrar eden program.
bunu artık biliyoruz zaten.. ama izlemekten vazgeçemiyorum, alışkanlık yapmış. en sevdiğim bölümü de üniversitelilerin cevap bölümü. tam komedi oluyor belki de kendime yakın bulduğumdandır.
sanki konuklar beyaz'in evine misafirlige gitmisler de "hadi biraz sarki soyleyelim" demisler gibi. arkadas ben cogu zaman bu programi elestirenlere karsi savundum, "cuma gunu gecenin bu saatinde izleyecek daha iyi bir seyiniz var mi ki elestiriyosunuz" dedim ama siz de sarki sarki sarki b*okunu cikardiniz afedersiniz. konuk alinan muzisyenlerin soyledikleri yetiyor hatta bazen artiyor bile. her gelen konuga bi seyler soyletmeye calismanin anlami nedir yahu! cok sey degil istedigimiz biraz yaraticilik sadece.
ismi talk show ama konuşulanlar tamamen boş şeyler. biri de genel kültürünü konuşturup izleyiciyi etkileyemiyor. boş insanların olduğu ama zaman geçsin diye arkaplanda açık bırakılan tv programı.
beyaz'ın şu ana kadar izlemeye çalıştığım programları içinde en kötü olanı. üniversiteden ev arkadaşı ne alakadır anlamadım. sizin geçmişte çok güzel anılarınız olabilir ama bundan izleyiciye ne?
Ciddi ciddi konuk bulmakta zorluk çeken programdır,geçen hafta aynı saatte yayınlanan rakiplerinde,kadir çöpdemir necati şaşmaz'ı,cengiz semercioğlu gökhan özen,wilma elles falan vardı,kendisi gidip üniversiteden ev arkadaşıyla,kubat'ı ağırladı.
türkiye'nin elde kalan tek talk show'usun yıl olmuş 2013 hala kubat'ı çıkarıyorsun,hayır adam albüm çıkartmış,konuk et tabi de yanında ev arkadaşın olmasın.
Bitmiştir,tükenmiştir.
Sadece program değil Beyazıt Öztürk de tükenmiştir.
Her hafta kendini tekrar etmektedir,yenilik yoktur.
Ailenizin çocuğuyum durumu da artık iyice yapmacık durmaya başlamıştır.
Artık olmuyor,zorlamamak lazım..
zaten tek talk show olmasına rağmen aldığı her en iyi talk show ödülünü ballandıra ballandıra gösteren program. önceden hazırlanmış esprilerin hiç biri zevk vermiyor ayrıca. zorlama beyaz.
Tamam konukları ve Beyaz kendi aralarında takılıyor falan Ama Beyaz show ekibinin efsane klipler hazırladığı programdır bu haftaki. Sertab erener'e ve tolgahan sayışman'a hazırlanan klipler efsaneler arasına girmiştir bana göre.
her cuma gecesi arkadaşların beyaz show izlemesi yüzünden sosyal medyanın diğer günlere göre en azından 2-3 saatliğine rahat kalması güzel şey devam beyazz.