10 yıl sonra bile, ne 10 u 20 yıl sonra bile izlesem kahkalarla güleceğime emin olduğum program. türkiye nin en komiği belki cem yılmaz dır ama en doğal komedyeni her hafta bizi bir cem yılmaz filmi izlermişcesine güldürebilen beyazıt öztürktür.
an itibariyle beyaz'ın konukların bağlantılı olduğu filmi öve öve bitiremediği şov programı.
Ne kadar çok övdü anlamadım. film çok güzeldi ama acaba ben yanlış filme mi gittim anlamadım. Bu kadar abartılı övgülere gerek yok.
Oyuncun içindeki hayvan diye birşey yok. iyi salladı beyaz.
Küçüklüğümden beri bana pek kalitesiz gelen program. Ayrıca şu an eski sevgilimin seyirci olarak katıldığı program. kafasına bir ışık veya jimmy jib düşmesi umuduyla tv başında bekliyorum.
gülşen'in haddini aşarak saçma bir espri yapma isteğiyle çocuğu bozduğu program.
ali ağaoğlu'nun sahte hesabının sahibi çocuk, ali ağaoğlu'nun kendisine burs verdiğini söyleyince gülşen "seni satın aldı yani ahahaha" dedi. en güzel ve herkes tarafından anlaşılmayan kısım da atalay demirci hemen ardından "şarkı söylemek istiyorum." dedi. beyaz anlamadı, "biz istemiyoruz" diyerek bozdu, herkes de beyaz'a güldü.
gülşen sen sadece şarkını söyle. espri yapmaya kalkışma. atalay demirci'nin verdiği mesaj budur.
atalay demirci'yi de pek sevmezdim, komik bulmuyorum da pek ama güzel laf soktu.