yeni yılın kutlu olsun çocuk. Kalk, uyan artık! bak yine mayıs geliyor, direneceğiz halk düşmanlarına, hırsızlara, yolsuzlara, katillere karşı hep beraber, tek yumruk. uyan artık!
ekmeğin bedeli
berkin'in rüyasıdır
zalimin karanlığı..
güneş uykusudur zamansız
toprağa düşen
ve şunu bilin ki cellatlar
yeniden doğana kadar hayat
tüm renkler siyahtır.
berkin'im, umut ışığım. kalk oğlum artık, kalk da şu insan olmayanlara iki kelime et. öldüremezsiniz bizi de. para için anasını babasını torununu satanlara neden yaşamalıyız onu anlat.
bugün yoğun bakımda dayısı içeride onunla konuşurken dayısı ben çıkıyorum artık deyince sımsıkı dayısının eline yapışan, dayısı konuşurken kuzeninden bahsedince tepkiler veren, yani artık olması gerektiği gibi hayata dönen kara gözlü çocuk.
hastanede herkes tanıyor artık berkin'i. yoğun bakım kapısında yasin okuyan kadın bile bu da berkin için diye bir daha okuyor. kantinde herkes berkin'i soruyor.
berkin inatla direniyor, biliyoruz uyanacak.
her geçen gün iç acıtır. hiç bir suçu yoktu.
kelimeler yetmiyor bazen böylesi hisleri anlatmaya.
ne kadar ucuz değil mi insan canı? siyasi ideolojiniz batsın, yapmacık tavırlarınız,
formaliteden ağlamalarınız batsın.
oy çıkmaz size tabi okmeydanından. o yüzden üzerinden prim yapılamaz berkin'in.
Normal bir ülkede başına gelenler, bir itin başına gelse bile, içişleri bakanı istifası,emniyet müdürünün ve sorumlularının görevden alınması, gerektiği halde ne yazık ki hiç önemsenmeyen ama ne üdüğü belirsiz rabialara ağlama gösterisi ,ajitasyonu yapılan masum ve komada olan, bu ülkenin mahzun TÜRK çocuğu.