kürt ve kürt yalayıcılarının propogandası haline gelmiştir.
burda ''uyan artık uyan bööğ'' diyenler serap kardeşimiz pkklı itler tarafından yakıldığında umursamamışlardır bile.
üstelik serap polislere taş atarken değil oturduğu yerde saldırıya uğramıştı.
Toplantı sırasında gözyaşlarının tutamayan baba Sami Elvan, "Neden bizim derdimize derman bulmuyorlar. Bunun hesabını verecekler bana, benim çocuğumu vuran kimse yargılansın" diye konuştu.
Hüseyin Aygün, Berkin Elvan'ın 191 gündür bilincinin kapalı olduğunu ifade ederek, "Berkin tam 3 mevsimdir komada, 3 mevsimdir gözlerini açmadı ve annesinin elini tutmadı. Berkin vurulduktan 9 gün sonra avukatı suç duyurusunda bulundu. Ancak aradan geçen zamanda tek bir polisten ifade alınmadı" dedi.
Berkin'in babası Sami Elvan, "Neden bizim derdimize derman bulmuyorlar. Bunun hesabını verecekler bana, benim çocuğumu vuran kimse yargılansın" diye konuştu.
Berkin'in annesi Gülsüm Elvan da, "Sokaklarda oynayan çocuklara bakıyorum benim çocuğum onların arasında yok. Neden benim çocuğum yoğun bakımda?" dedi.
Olayın meydana geldiği yerde bir çay bahçesinde çalışan Sunay Yıldız ise, "Berkin'in ailesi ile birlikte biz buraya adalet dilenmeye değil, adalet istemeye geldik. Berkin olaylarla alakası olabilecek yaşta değildi" diye konuştu.
ADALET NEREDE BiLEN VAR MI ?
berkin elvan ' ın durumana direnişçilerin sebep olduğuna inanıp isyan eden yavşaklar , ayakkabı kutularınada bu kadar isyan etseydi keşke .
not : serap kardeşimiz için de zamanında çok isyan ettim .
ikisinin de geleceği , umutları ve hayalleri gitti ... yazık ki hala bu millete , yazı ki hala akp diyen zihniyete ...
bakkala ekmek almaya çıkan berkin hala komada. doğum gününü hastanede geçiriyorsun belki ama daha nice doğum günleri var önünde yiğit çocuk. sen diren, iyileş, o kapsülü atana da attırana da hesap soracağız. and olsun, şeref sözüdür ki yaptıkları yanlarına kalmayacak. ama sen iyi ol, iyi ol be çocuk.
bu çocuğun bu duruma gelmesine sebep olanların utanmadan ''aaa hadi ama uyan berkin'' diyerek sevimsiz sevimsiz tavır takınmaları ne kadar da mide bulandırıcı.
ulan ne sahtekar ne iki yüzlü gavatlarsınız siz be.
bu çocuğun annesinin babasının yanında ''ay hadi ama uyan berkin'' deyinde göreyim götünüzü. ben ailesi yerinde olsam önce sizi sikerim.
edit: dur lan hızımı alamadım daha, şimdi siz gavat pezevenklere soruyorum, allah vermesin bu çocuk ölürse şayet onu geri getirebilecek misiniz? o direniş dediğiniz aptallık bu çocuğun hayatından onun ailesinden ve kendisinden daha mı değerli? bir de yeni yılı ile doğum gününü kutluyorlar amk. çocuğun hayatı karardı lan!
vay şerefsizler vay, bu garibanın üzerinden bile siyaset yapıyorsunuz utanmaz orospu çocukları sizi.
edit 2 : (#22364767) bu da var tabi, adamlar haklı.