tamam çocuklar ölmesin, kesinlikle herkes gibi ben de üzüldüm lakin ekmek almaya gitmediği gerçeğini de kabul etmek lazım, kaldı ki ekmek almaya gidiyorsa o kadar olayın ortasında, berkin'in katili ailesidir.
en hafif tabiriyle kekodur. bu veletler sokak köpeklerinin boynuna çamaşır ipi bağlayıp sokak sokak gezdirirler falan. her neyse detaya girmiycem. sonra ırkçı diyorlar. ölümüne zerre üzülmedim ve üstteki bir arkadaşımızın dediği gibi arkasından yapılan güzellemelere götümle güldüm.
aşağılık kesimlerin devrimcilik oynamaya ikna ettiği, ölümüne ise aha elimize koz geçti diye sevindiklerinden emin olduğum gezi maskotu. yazık ettiniz gencecik çocuğa.
Bir pazar sabahi anası Karaköy sermayesi 3-5 evlad-i zina , yine gelip başlık altında nefret ve kin kusup gitmiştir.
değişen bişey yok , rutin sataşmalar bunlar.
o devletin kolluk kuvvetlerinin katlettigi masum bir çocuk olarak kalacak hep.
sizde adı , şerefsiz olarak.
aynı yani bize göre.
kendisine küfredenleri gördükçe düşündüklerim; ya bu sözlükte herkes maksimum 15 yaşında... ya da 15 yaşındaki haliyle 20 li yaşlardaki hali arasında dağla kadar fark lan bir tek benim.
kendisi çocuk yaşta ölmüştür. hepimiz çocukken, ergenken saçma şeyler yaptık. ne biliyorsun hayatının sonuna kadar aynı şeyi yapacağını... insanlara nefret duyacağına, eğit madem ama o zor gelir.
orospu evlatlarının 14 yaşındaki çocuğa dil uzatarak ölümünden nasiplendiği çocuk. sizin gibi orospu evlatları olduğu sürece dağa çıkmaların ardı arkası kesilmez. ama işte anlamaz ki orospunun çocukları. terör siz gibi orospu çocuklarıyla bitmez.
orospu evlatlarının ekmek almaya göndermek adı altında yüzüne maske takıp eline sapan iliştirip polise saldırmasını tembihledikleri çocuk. terör 14 yaşında başlarsa hiç biter mi? terör böyle orospu evlatları ve onun savunucuları olduğu müddetçe hiç biter mi?
Madem çocuğu çok seviyordun 14 yaşında niye gönderdin eyleme gavat. Kimse burda kürtlerin hakkı falan yeniliyor demesin. Dağa çıkmak falan fılanmışta. En baba kürtte benim lan aranızda. Oğlum mal mısınız siz? Sizin giriyolar aklınıza çıkarıyolar dağa yaşadığınız devlete ihanet ediyorsunuz kimsenin sizi sevmesini beklemeyin. O kadar adamsanız çocukları eyleme yollayıp öldürülmesine olanak sağlamayın. Yazıktır günahtır neyiniz eksik olum? Adam gibi yaşandı da bu ülkede sonra mı kürtlere laf geldi? Aklınızı başınıza devşirin oyuna gelmeyin.
öncelikle bu çocuk kürt halkının sembolü falan değildir, malın biri böyle demiş. ne kürdü lan? çocuk ölünce sevinen chp ve hdp lilerin gözlerinden mutluluk akıyordu lan. zerre kadar da sikimde değil ölmesi, haddini bilicekdin ve ailen seni adam gibi yetiştirecekdi.