Madem çocuğu çok seviyordun 14 yaşında niye gönderdin eyleme gavat. Kimse burda kürtlerin hakkı falan yeniliyor demesin. Dağa çıkmak falan fılanmışta. En baba kürtte benim lan aranızda. Oğlum mal mısınız siz? Sizin giriyolar aklınıza çıkarıyolar dağa yaşadığınız devlete ihanet ediyorsunuz kimsenin sizi sevmesini beklemeyin. O kadar adamsanız çocukları eyleme yollayıp öldürülmesine olanak sağlamayın. Yazıktır günahtır neyiniz eksik olum? Adam gibi yaşandı da bu ülkede sonra mı kürtlere laf geldi? Aklınızı başınıza devşirin oyuna gelmeyin.