faşizm e karşı can veren mücadelesi peşinde koşan inandığı değerlere kalpten bağlı olan Erdoğan'ın katlettiği yurttaşımızdır.Annesi Erdoğan tarafından yuhalatılmıştır sen kimin köpeğisin ki bir anayı yuhalatıyorsun.Berkinler ölmeyecek bu ülkede daima yeni berkin ler yeşerecektir ve her sene katil hükümetten hesap sorulacaktır huzur içinde uyu BERKiN.
Murat Göğebakan gibi fikri kendine ait ideolojisi olduğu için karşıt görüşlü köpeklerin uğraştığı ölmüşlerden biridir.
Bunu öven Murat göğebakan'a küfür etti.
ideoloji ile kaybettiğiniz insanlığınızı sikeyim.
Hakkında yılanın başını küçükken ezeceksin diyen patronumun anlayamadığı, o yaşta da hayatı anlamadan katledilmiştir bireydir. Keşke polise sapanla taş atana kadar dersini çalışsaydı, iyi bir yerlere gelip eli ekmek tutunca sokaklar yerine partisel olarak siyaset yapsaydı diye hakkında uzuntu duyulan ölümün değil sadece devletine sahip çıkan birey olmanın yakıştığı insandır.
ölümü hak etmeyen bir kardeşimiz.
her ne olursa olsun o yaşta bir çocuk ölümü hak etmez.
velev ki bu çocuk ekmek almaya değil de eyleme katılmaya yahut bakmaya gitti, ölümü hak etmiş mi olacak? asla.
bu yaşlarda zaten insanların siyasi merakları artar, onun yerindeki çoğu çocuk giderdi oraya.
ama sebebi ne olursa olsun ölmemeliydi.
takdir-i ilahi deseniz suç,
kader deseniz, mukadderat deseniz suç,
sabahın o saatinde sokakta ne işi var deseniz sana ne derler,
her olaya karışırım eylemimi de yaparım, benim kafaya gaz fişeği niçin gelmez.
alla rahmet eylesin.
duaya falan ihtiyacı yoktur. kendisi 14 yaşında öldürülmüştür, ihtiyacı, ihtiyacımız olan şey katillerinin bulunması, cezalandırılmasıdır. hala öğrenemedik şu hayatta dua ederek tüm sorunların çözülemeyeceğini...
küçücük bir cocuktur.. 14 yaşında bir cocuk devlet tarafindan oldurulmustur. ne etnik kokeni ne dini ne mezhebi onemli degildir. tek onemli olan cocuk oldugudur.
sabah aksam filistinde olen cocuklar icin gözyaşı dokenlerin olumune uzulmedigidir.
bu arada yasasa dagda asker vururdu dediniz ya, peygamberiniz rte onlarla baristi artik haberiniz yok algilamiyorsunuz di mi bunu???
30 40 yaşındakilerin anlayamadığı şeyleri anlayıp devlete baş kaldıran yiğit.
küçük devrim şehidimiz.
büyümesine izin verilmedi, 15 yaşında paralı itler tarafından katledildi.
bu başlığa her baktığımda o kadar gülüyorum ki bu kadar döl israfı nasıl bir araya gelmiş diye.
arkadaşlar çoook afedersiniz ama size oksijen veren ağacın yaprağını silkeyim.
Lan siktirin gidin normalde bu olaylar hiç yaşanmasa sonra bu çocuğu yolda görseniz yazarların yüzde sekseninin faşistliği tutar hemen kafalarında bu çocukla 'kürt,iğrenç,' gibi kelimeleri bağdaştırırlardı şimdi sadece kendi polise taş atarken öldüğü için kahraman ilan ediliyor gerçekten adaletini sikeyim dünya adaletinizi sikeyim yazarlar! Mehmet akif ne güzel benzetmiş aynen onun gibi mangal gibi yüreğiniz var eyvallah ona laf atan yok ama harbiden fındık kadar beyniniz yok lan.
son derece profesyonel yöntemlerle terörize edilmiş çocuktur.bu eğitimi bizzat babası olacak hayvan tarafından verilmiştir,öyle ki o baba müsveddesi oğlunun öldüğü gün,televizyonda siyasi ve ideolojik propaganda yapabilecek umursamazlığı kendinde bulabilmiştir.
kimse sevmek ve görüşünde hemfikir olmak zorunda değil. fakat bik bik bik ötenler şu açıdan bakmalılar; ölen ufacık çocuk pardon öldürülen ve devlet kollukları tarafından öldürüldü. madem o kadar eşkiyanın, hırsızın, tecavüzcünün, pkk terör örgütlünün kılına bile dokunamayanlar bir çocuğu gözünü kırpmadan öldürmesi.. işte orada bir hata var. ne sağcı ne solcu sadece çocuk..