Lan siktirin gidin normalde bu olaylar hiç yaşanmasa sonra bu çocuğu yolda görseniz yazarların yüzde sekseninin faşistliği tutar hemen kafalarında bu çocukla 'kürt,iğrenç,' gibi kelimeleri bağdaştırırlardı şimdi sadece kendi polise taş atarken öldüğü için kahraman ilan ediliyor gerçekten adaletini sikeyim dünya adaletinizi sikeyim yazarlar! Mehmet akif ne güzel benzetmiş aynen onun gibi mangal gibi yüreğiniz var eyvallah ona laf atan yok ama harbiden fındık kadar beyniniz yok lan.