yine orospu çocuğu turnusoluna dönmüş başlıktır.
23 nisan çocuk bayramın kutlu olsun berkinim... belki arkadaşlarınla dans edecektin belki yine şiir okuyacaktın izin vermediler.
hala elinde sapan olduğu için yargılıyorlar seni.
benim de elimde sapan vardı taş vardı, bize biber gazı portakal gazı, kimyasallı tazyikli su, cop ile öldürmeye gelene biz gül ile mi gidecektik?
berkin 14 yaşında bunu anlayabilmişti ama sizler 20 25 30 yaşlarınızda anlayamıyorsunuz...
tek yaptığınız sıcak evinizden götünüzü yaya yaya 'ooh iyi oldu teröristti hehe auuuuu' demek.
hepinize yazıklar olsun...
bugün çocuk bayramı,kutlanacak. 1 mayıs olacak,anılacak. yeri gelecek,chp'li teyzeler ulusal bayramlarda ilgili ilgisiz anacak. hatta durduk yere 'berkin!' denerek sokaklara çıkıldığı da olacak. hepsi ne biliyor musunuz ? vicdan mastürbasyonu ! kimse kimseye anlatmasın. partiler üstü bu vicdansızlık,muhafazakar kesim de aynı yaygarayı esma için koparıyor. lütfen bitsin,elini taşın altına koyamayan,şu hayattaki varlık sebebi klavye duyarlılığı olan kimselerin zırvaları.
istanbulda degilde hakkaride olseydi yine rahat uyu diye yazilir miydi emin olamadigim merhum.
halbu ki bir de burak var.
bakalim 19 mayista ayni rahat uyu diye yazanlar elvan nin cenezasinde sehit edile burak icinde ayni seyleri yazacaklar mi?
tabii ki yazmayacaklar.
cunku amac aciyi paylasmak degil, dhkp c nin degirmenine su tasimak.
national geographic'in babun belgeselini izliyorum. kendilerinin ve diğer hayvanların yavrularını canlı canlı parçalayıp yiyorlar. ekran başında "yuuh" çekiyoruz.
sonra bir amaçla sokağa çıkmış bir çocuğun, bir insan yavrusunun kafasına sıkıyoruz. bayılıyor, komaya girip ölüyor. babunlar dile gelip "orada ne işi vardı", "oh iyi oldu", "gebersin" gibi laflar ediyor.
allah rahmet eylesin sana güzel çocuğum, neden şu an aklımdasın, çünkü korkuyorum be çocuk, alışamadım şu gündeme içim elvermiyor şimdi ölen işçileri, onları tekmeleyen itlere.
berkin bu adamlar 34 kişiyi öldürdü
olaylar geçince izledim, öğrendim ki aynı futbol takımından altı kişi ölmüş.
annesi ellerinden tanımış, inanmamış oğlum uzun boyluydu demiş, parçalanmış.
bak şu grup yorumun şarkısını bugün dinliyorum,
bi insanlar çekilsin ben öyle yaşıcam acıyı, ben sadece insan kalmak istiyorum berkinim.
şimdi üç aylar vardı hani.
en tehlikeli şeytan her zamanki gibi din kisvesine bürünenmiş.
ah çocuğum
bunların tuttuğu oruç sadece bir gelenek
bunlar ne anlar konyada açlıktan ölen bebeği.
somada madende ölen işçiyi,
bunlar tabi tekmelerler, bunlar tabi yüzde elli oy verir.
bunlar insan değil.
acı çekmek ayrı berkin
bu ülkede döngü oldu acı çekmek
senin acın,onun acısı,bizim acımız
acı ne ki döngüye dönüştü be çocuk.
acı ne ki siyasete dönüştü be çocuk.
itin biri kanserli kıza para tutuştudu kız demişti siz hiç acı çekmemişsiniz diye ne doğru demişti o göt kılı bakana.
eğer acı çeken birine tatava yaparsan, sen acı ne bilmiyosundur.
sanada tatava yaptılar,ailene, annene,ölü seviciler dediler
sakın üzülme
o mert kızın dediği gibi dilerim acı çekmezsiniz de.
ben sizin gibiler için insan kalıcam
siz olduğunuz gibi olun
yanlış sizi anlamasın.
Dağa çikmadan ölmüstur.
Eger ciksaydi simdi öldugune uzulenler o zamanda sehit haberlerine uzulurdu.
Uslu uslu okula gitmek dururken senin neyine bu yaşta kundakçi teröristler gibi sokaga cikmak.
Yazik.ailesi sahip cikamamis.
daga çıkmasına kadar senaryo yazanları göstermiştir ölümü.
Lan yarım akıllı ''çocuk''o. Sadece bir çocuk.
Boğun egmeyenler yapılan haksızlıklara susmayanlar sadece kendilerini düşünmeyen vatanını seven insanlardır ayrıca terörist de degildir asıl terörist ölen bir vatandaşına üzülmeyendir.ah keşke vicdan ve beyin sahibi olabilseydiniz.
bir insanın polise saldırabileceği, insan öldürebileceği ve tecavüz edebileceği bir yaşındayken hükümet karşıtı eylemde polisin attığı biber gazından dolayı ölmüş insandır.
vatan için değil kendi davası için ölmüştür. vatan için ölenler çanakkalede şu an.
14 de olsa 44 de olsa polisin hatası vardır. öldürülmesi suçtur.
ama asla benim ve bu ülkenin komple sahiplendiği bir kahraman değildir.
şehit hiç değildir.
katili cezalandırılmalıdır. bu kadar basit.