cep telefonun bele geçirilen ya da kemerle takılmış halidir,cepteki gibi rahatsız edici bir pozisyonda değil,gayet kullanılışlıdır,fakat genelde emekliler ya da o yaştakiler böyle bir tutumdadır.
harward mezunu olsanız tüm karizmanızı yerle bir edecek durumdur.
lan taşıyamayacağın cep i neden alırsın.
kemere telefon mu takılır. sen kendini ankesör mü zannediyorsun.
çok büyük ihtimalle bir amcanın göbeğinden kapanan kemerin arasında ezilen cep telefonudur o.
ayrıca dikkat ediniz aynı adam telefonu çaldığında ''yes'' tuşuna da işaret parmağıyla itinayla basarak 'heeöö?' diye açar telefonu.