251.
bir erkeğin yükseleceği en yüce mertebedir. ayrıca kızı olmayan baba oldum demesin.
248.
2 gün sonra şahsım adına gerçekleşecek olandır. heyecan tavan. gerginlik de öyle. hayırlısı...
247.
Eski sevgilinin yıllar yıllar sonra geri döndüm demesiyle olabilecek durum.
245.
Kendin için yaşamayı bırakıp çocukların için yaşamaya başlamaktır. Ölmekten, onlara kim bakar diye korkmaktır. Eve eli boş gelmemektir. Güzeldir.
244.
şuan sadece ben miyim böyle düşünen bilmiyorum ama hiç çocuğum olmayacakmış gibi geliyor. ama baba olursam bomba olur lan arkadaş gibi büyütürüm valla onu. benim hatunu da iplemem çocuğum olunca hehe.
242.
Dünyanın en güzel ve en saf duygularından biri.Umarım bende bir gün olurum.
242.
gece uyandırsın yanıma yatsın minik ellerini ağzıma burnuma soksun istiyorum. sadece bu bile yeter lan baba olmayı istemem için.
241.
yaşamayanın bilemeyeceği sözlerle anlatılamayan olay. allah her erkeğe nasip etsin.
241.
Baba olmayi sadece su yuzden istiyorum babam hep bana diyo baba olunca anlarsin diye sırf anlicakmiym diye olup sonra birakicam babaligi.
240.
Bilmiyorum birgun baba olurmuyum ama babam gibi olmayacagim kesin.
239.
Herkese sert çocuğuna yumuşak davranmaktır.
238.
bazi aşklar tarif edilemez, evlat gibi...
allah herkese nasip etsin.
237.
baba olmak başka, kız babası olmak başkadır bence. eğer kız babasıysa doğal olarak çok kıskanç olması gerekir. hele sadece kızı/kızları varsa kıskançlık işte o zaman tavan oluyor.
236.
tek kelime ile fedakarlıktır baba olmak.
özellikle örnek şahsiyet olarak gösterilmeyen bir babanın oğlu, bu işi daha güzel yapacaktır.
235.
hiçbir zaman tadamayacağım müthiş duygu.
234.
herhalde dünyanın en büyük mutluluklarından bir tanesidir.
dikkat ettiyseniz herhalde dedim çünkü 30 uma merdiven dayamış biri olmama rağmen hala başkalarının çocuklarına bakıp,
"aman da aman, ne tatlı şeysin sen öyle" falan demekle yetinebiliyorum.
o bile inanılmaz mutluluk verici bir şey.
kendi çocuğum olmasının nasıl bir şey olacağını hayal bile edemiyorum şu an, tarifsiz bir mutluluk olsa gerek.
adgg junior ve ben...
şöyle yürüme yaşına geldiği zaman onunla aynı kıyafetleri giyip,
böyle spor bir takım elbise, papyon falan takıp, baba oğul ortamlara akacağız, başarıdan başarıya koşacağız.
annesi de ikide bir bize dönüp "ufff ya bıktım sizden, iki tane çocuğa bakıyorum resmen" diye şikayet edecek.
ama biz asla durmayacağız.
tabi ki yaramazlık faslı bitince de elimizde bir hediye ile boynumuzu öne büküp annesinden özür dileyip, gönlünü alacağız.
sonra da birlikte bir yemeğe çıkarız artık, o kadar da eşek değiliz yani..
233.
müthiş bişey olmalı lan. senin canında kanından bir varlık.. canını verir insan uğruna.
230.
dünya'nın en güzel hissi.
229.
Başlığı gördüm yaktım sigarayı be sözlük. Neyse ...
Tanım : her akşam seve seve at olmaktır.herhalde.