Duygunu anlamiyoruz, umrumuzda da değil. Ulan bir tükenmediniz. 2 3 artı oy uğruna bir de duygu sömürüsüne girmiş.
Azıcık doguya git dagda bahcede 8 10 çocuk doguranlar var. Yurt dışında bazi Embesil anarsist kültürler de bahçede doğum yapiyor kadinlar, tek başına. Dunya daki milyarlarca insan da topraktan filizlenmedi.
Bir bitmediniz lan. Baba olmuş ahah. Git anana babana kardesine karına ona buna paylaş bunlari. bundan bize ne?
Erkeklere çağrıymış falan amk ya ahah siktir git. Ya darwin! Azicik doğal seleksiyon...
Allah analı babalı büyütsün dostum, biraz büyüyüp gülerken gözlerini kıstığında, yanakları ponçürdüğünde, götü ısırılası bir hal aldığında resimlerini de görmek isteriz.
Darısı başıma dediğim güzel olay.
kardeş niye elin or*spusuyla evlenip annemden 100 kat daha çok seveyim? anne gibisi varmı lan dünyada. bukadar hanımcı olmayın. annem birdir ve tektir. annemden başkasını sevemem.
Evinizde Türlü türlü şirinlikler yapan bir sıpanın her an peşinizde dolaşmasıdır. Dışarıdan bir kibrit çöpü alacak olsanız bile bacağınıza yapışır, bırakmaz.
bugün bisiklet turuna çıktık. ısı olduğu için gelemeyen 3 kişi sonradan arabayla geldi oturduğumuz yere. biri kızını da getirmiş. 3 yaşında sarı bir melek. kolunu çarpınca ağladı boncuk boncuk. maşallah çok güzeldi. bana da nasip olur inşallah.
anneler, bu duyguyu erkeklerden çok daha once yaşarlar. erkek o anları pek anlamlandıramaz çünkü hissedemez, ta ki ilk doğum anını yaşayıp, çocuğunuz kucağınıza verilene kadar. o andan sonra bir şaşkınlık oluşur. küçücük ve savunmasız bir birey size bakmaya çalışır ancak sizi henüz göremez. o sırada sizin kokunuzu anlamaya çalışır. tabi ki anne kokusunun yerini tutmaz ama sizin kokunuzu da unutmaz. anne baba kokusu, çocuğu sakinleştirir.
baba olmak, biraz geç hissedilse de hayata farklı anlamlar kazandirir. sorumlulukları arttirir, sizi siz yapar.