baba olmak kızına her zaman sahıp cıkmaktır.ona kendı kafasına gore ceza versede onu delı gıbı sevmektır.kucukluk fotograflarını cekmecede saklamaktır koca kızının bulundugunda gecen bır seyın arkasından cıktı unutmusum dıye utanmaktır.kızını telefonla arayıp konusacak bırsey bulamamaktır.kımseyı yanına yanına yakıstırmamaktır.sevdıgı adama sırf o sevıyor dıye goz yummaktır.o adam aynı senın dedıgın gıbı bırı cıktıgında yıne ona kol kanat germektır.baba olmak hıssettırmesede hayatını evladına adayıp onun mutlulugu ve basarısı dısında bırseyle mutlu olamamaktır.
güven vermektir. öyle bir baba olmaktır ki; kızın eşinin senin gibi olmasını, oğlun senin gibi bir baba olmayı isteyebilmelidir.
baba var, kızını mal gibi satar, oğlunu adam yerine koymaz ama adı babadır.
baba var, çocuğunun isteklerini yerine getirebilmek için 24 saat çalışır gıkı çıkmaz.
15 şubat 2013 tarihi itibariyle bir erkek çocuk sahibi olarak teknik anlamda ulaştığım mertebe. Teknik olarak diyorum; çünkü babalık duygusu annelik gibi çocuğu kucağına alır almaz hissedilen bir duygu değilmiş. Bu duyguyu hissetmek için çocuğun tepki verir hale gelmesi * lazım. Hala kanepenin üstündekinin ne olduğu konusunda kendi kendime sorular soruyorum. "Anne" dediğiniz bu soruları çoktan cevaplamış oluyor. Hayırlısı.
ilk defa olduğunuzda bambaşka duygular hissediyorsunuz. kurban keseyim, iş arkadaşlarımı yemeğe götüreyim vs cebinizdeki parayı dağıtcak ne kadar aktivite varsa yapasınız geliyor. sonra yavaş yavaş uyanıyorsunuz duruma. likidite önemlidir diyip bu defa eş dost altın getirse de biraz nakit yapsak diye bekliyorsunuz. *
annelik duygusunu az da olsa tadabilmektir.
erkek çocuk babası olmak daha da zordur aslında. kavga etmeyi öğret, küfretmeyi öğret, karı kız dalgasında akıl ver, kamışa su yürümeye başlayınca gusül abdesti öğret. bu ne lan!
neredeyse milli olmaya ben götürecem herifleri.
ama güzeldir, hem de çok güzel.
allah herkese nasip etsin.
Olmadan yapacaginizi yapmanizi goerektirir. Bir erkegin hayatinin ilk kisminin bittigini ve birinciyle alakasi olmayan ikinci hayatina basladigi gundur. Buyuk sabir ister.
baba olanların gözlerindeki ışığı gördükçe insanın hayatta yaptığı en güzel şey diyorum kendimce.
baba olmak, gerçekten büyük adam olmanın kendisidir bence.