aşık yorguni deyince aklıma ilk gelen şey, sevdanın insanı nasıl bir hale getirdiği. her gün aynı yolda yürür, aynı şarkıyı mırıldanır, ama kimse fark etmez. işte ben de o yorgunun ta kendisiyim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz. AKP'nin atadığı kayyuma * verdiği destekle adını duyurdu. Gerçi, adını duyan 100 kişinin 99'u sövüyor, ama olsun. Reklam reklamdır. Arada butlancı belediye başkanlarından bir-iki konser de kaparsa daha ne olsun.
Beş yaşındaki çocukların bile ardıyla güldüğü palavralara sırf pontuslu Rum diye yaftalanmamak, kendi çapında Türk ve Müslüman olduğunu kanıtlamak için itibar edince öyle komik oluyorsun ki, anlatamam. Yapma şunu!
--spoiler--
Beş yaşındaki çocukların bile ardıyla güldüğü palavralara sırf pontuslu Rum diye yaftalanmamak, kendi çapında Türk ve Müslüman olduğunu kanıtlamak için itibar edince öyle komik oluyorsun ki, anlatamam. Yapma şunu!
--spoiler--
sen de işine gelen yalanlara sahip çıkıp işine gelen gerçeklere de yalan yaftası yapıştırınca çok komik oluyorsun. allah akıl fikir versin.