Bir insan sizin arkadaşınız, sırdaşınız, mutluluğunuz, hüznünüz, kalbinizin diğer yarısı, ruhunuzun eşi, hayatınızın tamamlayıcısı, özleminiz, hasretiniz, arzularınız, nefesiniz, kalp atışınız ve olmazsa olmazınız sa o sizin aşkınızdır.
Aşk; erkeklerin şeyinden başlayıp midesine çıkıp göz zevkine geliyor. Bunların hepsini sırasıyla geçersen erkek kıza aşık oluyor. Tabi koz bunları yapıyorsa seviyor demektir heralde.(emin değilim)
Erkek için böyle kızlar için de başkası anlatsın.
Valla ya ütopik bir şey ondan dolayı göremiyorum, yada hakikaten duygusallık seviyesi gereksiz derecede yüksek insanların bir tür kendini aldatma biçimi.
aşk bitene kadar 7 milyardan birinin, ne yaparsa yapsın gözünden asla düşemeyecek olmasıdır. boktur yani, yemeyeni de görülmemiştir, ha şimdi ha sonra. bi şekilde karşına çıkıyor.
hele platonikseniz işler bomboktur...
abovv. sen sev, eller yavşasın ona, sen ses edeme, zor işler. ya katil eder insanı ya intihar ettirir.
her türlü, kan çıkar.
onunki değil tabi. onun kılına dokunsalar sizin içiniz yanıyor, iğrenç bişey.
bağımlılık gibi, bitince de bitmiyor. o bulutlardayım durumu gidince götünün üstüne düşüveriyorsun, acıtıyor haliyle. bittikten sonra etkilerinden kurtulması da gerçekten zor. tutulanlara, bu bok çukuruna saplanmış olanlara, özellikle bunu platonik olarak yaşayanlara acil şifalar dilerim.
"Aşk insan türünü devam ettirebilmesi için kurulmuş bir tuzaktır."
schopenhauer
Yani evrimsel dürtülerimizin ve bilinçaltımızın bizi yönlendirmesiyle, bir maneviyatı varmışcasına bizi inandırdığı duygulanımdır.
Böylesine fütursuz bir amaç için kirletilmiş bağlılıklardan arındırılmış saf bir sevgiden bahsedebildiğimzde, o maneviyatına inandığımızın aşktan sözedilebilir
Aşk imkansizdir.
Zor olandir.
Tükenmektir ama bitmemektir. Yavaş yavaş gelir ama gitmez geriden geriye.
Ulasamazsin ama hep de istersin..
Aşk anlatilmaz.
Kelimeler kifayetsizdir.
Acitir.
Yakar.
Yaktığı gibi de alev alev tuketir.
Ne aşkla olur ne asksiz.
Ask yok, anlatacak bir sey de yok demek oluyor bu.
Beyninizdeki hormanlarin bilmem ne olmasi zirvaligi iste ask. Asik oldum diyenlere inanmayin, seviyorum diyenlere de inanmayin. Isin asli kimseye inanmayin sonra uzuluyorsun.
Sevin siz sadece fakat karsinizdaki sizi her an birakabilecekmis gibi de hazirlikli olun. Yani emin oldugunuz tek sey kendi hisleriniz olsun, karsinizdakine cok inanmayin ve baglanmayin. Oyle ask mask da aramayin, yok cunku. Cok sevince bir sasiriyorsunuz 'asik mi oldum lan ben' oluyorsunuz 'kimseyi boyle sevemem' diyorsunuz.ama merak etmeyin biraz zaman sonra geciyor o da. Sevgi de geciyor, azaliyor en nihayetinde.
saçmalık herkese acı çektiren bir şeyi nasıl sevebiliyoruz. acıyı sevmek neden? neden engel olamıyoruz neden? her gün işkence ederken bu bağlılık ve bağımlılık neden?