Doğru kişiye olmamissaniz zulümdür.
Kalp ağrisidir, işkencedir. Göz göre göre, sonunun gelmeyecegini bile bile bağlanmayin. Başta çekilen 3-5 günün sancisi hiçbir şey. Sonradan bitirmeye çalişirken kendinizi taniyamaz olursunuz. Bunca yazan boşuna yazmiyordu aslinda, ders alamadik...