Aşk nedensiz sevmektir. Düşünürken bile beyninin içinde sana sancılar çektirir. Daha sonra o sancılar hançer olur kalbine saplanır. Ölene kadar ağlamak istersin gerçi yine bilirsin ağlasan bile acından zerre kımıldamayacağını. Aşk acısı böyledir işte.
Allah aşkı vicdandır
normal aşk ise :
insanın tecrübesine göre şekillenen ve yüklediği anlamlara göre bir şey.
Ama gül anlamını yüklersen gülistan diken yüklersen dikenlik oluyor.
Dilberay ablama göre de :
Allah aşkı, dost aşkı gibi bir çok şey oluyor. :)
insanın özgürlüğünü,hayallerini ve yasayacaklarına kelepçe vurması başka biri için ertelemesidir.
bazıları bunları unutuyor bile sasırıyorum nasıl birine bu kadar bağlanabiliyorlar...
bir kere hissettim oda yüreğimin en köşesinde,nefesimde,kalbim çıkacak gibiydi. imkansız oldu gitti. o günden sonra hiçbir şey yolunda gitmiyor.