sezen aksu ne de güzel betimlemiştir ağlamak güzeldir şarkısında:
--spoiler--
ağlamak şu gelip geçici dünyada
herşeye rağmen varolmak demek
ağlamak yaşayan binlerce duygu
insanca ve coşkulu güzel birşeydir
--spoiler--
göz yaşlarımı önüme katıp yaptığım...özlediğim, söyleyemediğim her şey için,pişmanlıklarım,korkularım için..duygularım için..benim için ve senin için tek "çıkar" yol şimdi.ya da tek "çıkmaz" sokak..
küçücükseniz Sude sarıyağ iseniz ablanız buse sarıyağ'ın ardından ağlıyorsanız üzerinden aylar geçse de, sizi hiç tanımayan milyonlarca Türk'ün göz yaşını her izlediğinde sizinle beraber kahrolmasıdır, ateş düştüğü yeri yaksa da sizinle beraber ölmesidir.
birgün belki sana umutların olduğunu anlatmalıydım.
belki hergün sana seni nasıl sevdiğimi anlatmalıydım
ya da kimlerin uğruna neleri yitirdiğimi
ya da nelerin uğruna ne bedeller ödediğimi.
birgün belki sana umutların olduğunu anlatmalıydım.
belki hergün sana seni nasıl sevdiğimi anlatmalıydım
ya da kimlerin uğruna neleri yitirdiğimi
ya da nelerin uğruna neleri tükettiğimi.
erkeklerde itici bulduğum eylemdir.
-duygularını saklamıyor,aman ne sevilesiiiii!!!
hayır efendim yok öyle bir şey. Ağlamayı zayıflık göstergesi saydığımdan değil, gözlerinde yaşlarla istediklerini yaptırmalarından nefret ettiğim için
bir eşiği vardır.
o eşik, o sınır aşıldığı anda başlar ağlamak... her şey üst üste geldiği anda başlar... ve bitmez.
akşamın 7'sinden beri ağlamam bundan. durup durup... saçma sapan bahanelerle...
ödev yapmak için uyanık kalıp yine ağlamak...