ağlamak

entry1341 galeri44
    398.
  1. 397.
  2. 396.
  3. doğduğumuz an başlar. ölene kadar aralıklarla devam eder.
    1 ...
  4. 395.
  5. ağlamak, kendimi kötü hissetiğimizde bu kedere gözyaşımızın eşlik etmesidir.
    1 ...
  6. 394.
  7. Düşüncelerin duygusallıkla yarışını kaybetmesi durumunda ki kaçınılmaz bir durumdur.
    1 ...
  8. 393.
  9. sezen aksu ne de güzel betimlemiştir ağlamak güzeldir şarkısında:

    --spoiler--
    ağlamak şu gelip geçici dünyada
    herşeye rağmen varolmak demek
    ağlamak yaşayan binlerce duygu
    insanca ve coşkulu güzel birşeydir
    --spoiler--
    1 ...
  10. 392.
  11. Ağlamak; çaresizlik değildir.. Sözlere dökemediğin duygularının, gözlerden süzülüp, yok olmasıdır...
    1 ...
  12. 391.
  13. geceleri uyanıp uyanıp sessizce yaptığım vazgeçilmez duygusal hareketlerden biri. burun direğinde sızlama, göz pınarlarının dolması, yanaklardan damla damla süzülen gözyaşlarının tuzlu tadının ağıza gelmesi. süperdir.
    1 ...
  14. 390.
  15. benni rahatlatamayan eylemdir. çıkar çıkar bitmiyo mına koduğumun duygusu.
    1 ...
  16. 389.
  17. göz yaşlarımı önüme katıp yaptığım...özlediğim, söyleyemediğim her şey için,pişmanlıklarım,korkularım için..duygularım için..benim için ve senin için tek "çıkar" yol şimdi.ya da tek "çıkmaz" sokak..
    2 ...
  18. 388.
  19. göz yaşlarının, yağmur yağınca camdan yavaş yavaş süzülmesi gibi gözlerden süzülmesidir.
    1 ...
  20. 387.
  21. sadece mutluluktan sebep ağlandığı takdirde güzel olandır.
    2 ...
  22. 386.
  23. küçücükseniz Sude sarıyağ iseniz ablanız buse sarıyağ'ın ardından ağlıyorsanız üzerinden aylar geçse de, sizi hiç tanımayan milyonlarca Türk'ün göz yaşını her izlediğinde sizinle beraber kahrolmasıdır, ateş düştüğü yeri yaksa da sizinle beraber ölmesidir.

    http://webtv.hurriyet.com...cuk-sude-nin-feryadi.aspx
    2 ...
  24. 385.
  25. ağlamak gözlerine yakışırdı.
    ağlamak herşeyi anlatırdı.
    bakışların hayallerimi aşardı.
    ağlamak ölmekti aslında.

    birgün belki sana umutların olduğunu anlatmalıydım.
    belki hergün sana seni nasıl sevdiğimi anlatmalıydım
    ya da kimlerin uğruna neleri yitirdiğimi
    ya da nelerin uğruna ne bedeller ödediğimi.

    ağlamak öylesine mahçuptu.
    ağlamak sürgünü anlatırdı.
    bakışlarım hayallerimi aşardı.
    ağlamak ölmekti aslında.

    birgün belki sana umutların olduğunu anlatmalıydım.
    belki hergün sana seni nasıl sevdiğimi anlatmalıydım
    ya da kimlerin uğruna neleri yitirdiğimi
    ya da nelerin uğruna neleri tükettiğimi.

    ağlamak gözlerine yakışırdı.
    ağlamak ölmekti aslında...

    (bkz: vedat sakman)
    2 ...
  26. 384.
  27. Ağlamak
    Bazı acılarda yetmez
    Bazı ölümlere

    Örtüsüdür bazı acıların
    Örter, örtülmez
    Savunur bir süre

    Ağlayanlar sevinmeli
    Sevin ağlayabiliyorsan
    Acılar art arda dinmeli

    Durur bir nöbetçi gibi
    Durur bir bekçi gibi
    Zamana gülmeli-gülmeli.

    Sevin ağlayabiliyorsan
    Unutmanın kardeşidir ağlamak
    Uyur uyanır yatağında duyguların
    Düşüncenin kucağında hep çocuktur
    Ağlamak.
    1 ...
  28. 383.
  29. Ağlamak için Gözden Yaş mı Akmalı?

    Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
    Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
    Sevmek için güzele mi bakmalı?
    Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
    Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
    Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
    Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
    Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
    Solması için gülü dalından mı koparmalı?
    Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
    Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
    Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?.
    2 ...
  30. 382.
  31. ağlamanın hiç bir mantığı yoktur ama iyi geldiği kesin.
    1 ...
  32. 381.
  33. erkeklerde itici bulduğum eylemdir.
    -duygularını saklamıyor,aman ne sevilesiiiii!!!
    hayır efendim yok öyle bir şey. Ağlamayı zayıflık göstergesi saydığımdan değil, gözlerinde yaşlarla istediklerini yaptırmalarından nefret ettiğim için
    1 ...
  34. 380.
  35. 379.
  36. ağlamak güzeldir.
    dökülürken yaşlar gözünden
    sakın utanma!
    2 ...
  37. 378.
  38. iyi birşeydir.rahatlatır.
    mevlana der ki:
    gözyaşının bile görevi varmış.
    ardından gelecek gülümseme için temizlik yaparmış..
    5 ...
  39. 377.
  40. Tamamen rahatlama amacı güdmektedir. insanı ferahlatır rahatlatır. Negatif enerjiyi alır.
    2 ...
  41. 377.
  42. 376.
  43. 375.
  44. bir eşiği vardır.
    o eşik, o sınır aşıldığı anda başlar ağlamak... her şey üst üste geldiği anda başlar... ve bitmez.
    akşamın 7'sinden beri ağlamam bundan. durup durup... saçma sapan bahanelerle...
    ödev yapmak için uyanık kalıp yine ağlamak...
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük