Kimi zaman sevincten kimi zamansa uzuntuden dolayi olur. Bazen gercektende rahatlatici bir etkisi olabilir. Icine aglamaktansa olabildigince disa aglayip rahatlamak gerekir.
ağlamak...
her sesini duyuşumda boğazıma takılan,
her aynaya bakışımda sana dair sevgiyi gösteren,
duygularımın ifadesiz kaldığı anların en güzel tarifi olan ve
hüzünden değil verdiğin huzurdan hep gülsün istediğin gözlerden akan iki damla mutluluğum olan şey...
"ve insan en çok ağlarken güzeldir"
-son dönemlerde en fazla uygulamaya koyduğum eylemlerden birisi.
yalnız "ağlamak" deyince ilk aklıma gelenler "Bülent Arınç, Tayyip Erdoğan ve tayfası" oldu. o timsah gözyaşlarıyla beni "ağlamak" gibi güzel bir duygudan soğuttukları kesin. Bir de Fetullah hocamız vardır ki, unutursak çok ayıp olur. Muhterem Fetullah (kısaca Feto) efendimizin de böyle bol keseden atma gözyaşları vardır tabi.
yalnızken başa çok gelen olaydır. odama kapatıyorum kendimi. ne kadar mutlu başlasam da ağlayarak bitiyor düşüncelerim. başrol hep aynı ağlayışlarımda, gerisi sadece figüran...
arasıra yapılması gereken. yapmayalı bayağı zaman oldu bu zıkkımı. ama yapacak bir bahanem de yok amk. neyse nihat doğan gibi gözüme su falan serpiyorum şimdilik. buna da şükür.
insan en çok çaresizken ağlar.elinden hiçbirşey gelmiyorsa, birilerine yakaramıyorsan bile, kendi haline acıyorsan, acı çekiyorsan, daha kötüsü olamaz diyorsan, düşüncelerinden uyuyamıyorsan ağlamak en rahatlatıcı şeydir. hem böylece ağlarken sızıp uykuya dalma ihtimalin de vardır.yorganın altına sinersin, sesinin duyulmamasını istersin, yastığının yavaş yavaş ıslandığını farkedersin.ağlamaya devam ettikçe başının ağrısı artar, midenin sancısı başlar, iyice acı çekersin. yüzünü yıkamaya gidersin ama aynada kırmızı gözlerini, morarmış gözaltlarını, dağılmış saçlarını, kurumuş dudaklarını görünce daha da acırsın kendine. belki de kendine acımak istediğinden ağlarsın bu kadar. birilerinin gelip sana ilgi göstermesi için, dünyada varolduğunu, yaşadığını sana hissettirmesi için ağlarsın. sonra kimse gelmez ve sen daha çok ağlarsın.