ağlamak

entry1341 galeri44
    471.
  1. çoğunlukla kalp kırıldığında duygu patlamasının beraberinde getirdiği gözden süzülen damlalardır.
    0 ...
  2. 470.
  3. gülmek kadar normal, duyguların dışa vurumudur.

    rahatlık hissi yaratmaz çoğu zaman, ağlamaya başarabildiğim zamanlarda kolay kolay susamadığım durumdur.
    0 ...
  4. 471.
  5. çok gösterdiğinizde gözyaşınızın kıymetini bilmezler.
    0 ...
  6. 470.
  7. Kimi zaman sevincten kimi zamansa uzuntuden dolayi olur. Bazen gercektende rahatlatici bir etkisi olabilir. Icine aglamaktansa olabildigince disa aglayip rahatlamak gerekir.
    0 ...
  8. 469.
  9. acının, kederin, sevincin dışa vurulmasıdır.
    0 ...
  10. 468.
  11. 467.
  12. 466.
  13. ağlamak...
    her sesini duyuşumda boğazıma takılan,
    her aynaya bakışımda sana dair sevgiyi gösteren,
    duygularımın ifadesiz kaldığı anların en güzel tarifi olan ve
    hüzünden değil verdiğin huzurdan hep gülsün istediğin gözlerden akan iki damla mutluluğum olan şey...
    0 ...
  14. 465.
  15. bazen rahatlatıcı etkisi olsa da olacaklara engel olamayacağınızı anladığınızda daha da şiddetlenendir.

    bir de sevgiliyle karşılıklı ağlamak vardır ki içinizdeki bütün hisleri tek kelime etmeden anlatırsınız birbirinize.
    1 ...
  16. 464.
  17. hani böyle duygusal olurya eski veya sevdiğin bir şeyleri hatırlatan objeler gördüğünde gözünden akar.
    0 ...
  18. 463.
  19. içten olanı yürek burkar. bir de bunun sahtesi vardır. o da nefret uyandırır.

    (bkz: timsah gözyaşları)
    0 ...
  20. 462.
  21. "ve insan en çok ağlarken güzeldir"
    -son dönemlerde en fazla uygulamaya koyduğum eylemlerden birisi.

    yalnız "ağlamak" deyince ilk aklıma gelenler "Bülent Arınç, Tayyip Erdoğan ve tayfası" oldu. o timsah gözyaşlarıyla beni "ağlamak" gibi güzel bir duygudan soğuttukları kesin. Bir de Fetullah hocamız vardır ki, unutursak çok ayıp olur. Muhterem Fetullah (kısaca Feto) efendimizin de böyle bol keseden atma gözyaşları vardır tabi.
    0 ...
  22. 461.
  23. yalnızken başa çok gelen olaydır. odama kapatıyorum kendimi. ne kadar mutlu başlasam da ağlayarak bitiyor düşüncelerim. başrol hep aynı ağlayışlarımda, gerisi sadece figüran...
    0 ...
  24. 460.
  25. an itibariyle yaptığım ve devam ettiğim eylem. sessiz sedasız süzülen yaşları tutamama durumu. bayadır yapmıyormuşum farkettim.
    0 ...
  26. 459.
  27. yaman bir çelişkidir ağlamak..

    zira sebebi mutluluk da olabilir,üzüntü de.
    1 ...
  28. 458.
  29. en son ismail abi babasını anlatırken ağlamıştım. insanı perişan eden bir şey ağlamak ama iyi anlamda ama kötü anlamda.
    0 ...
  30. 457.
  31. arasıra yapılması gereken. yapmayalı bayağı zaman oldu bu zıkkımı. ama yapacak bir bahanem de yok amk. neyse nihat doğan gibi gözüme su falan serpiyorum şimdilik. buna da şükür.
    0 ...
  32. 456.
  33. kalp acıdığında okyanusları doldurabilecek kadar akan yaşların bütünür. bi süre sonra göze iğne batırıyorlar hissi doğurur.
    0 ...
  34. 455.
  35. evde yalnızken, sevdiklerinden uzakken, onları hatırlayıp hönkürerek yapılan şeydir. *
    0 ...
  36. 454.
  37. rahatlatıcı bir aktivitedir. derdi olan insanın derdini içine atıp, depresyona girmesinden daha iyi bir yöntemdir.
    0 ...
  38. 453.
  39. --spoiler--
    ağladığını hissettirmemek çok zordur. gözlerinden yaş akar, burnunu çekmemek için ağzından soluk alırsın. verdiğin sıcak soluk yüzünü sızlatırken, aldığın soğuk soluk boğazından geçer, kalbine iner. omuzlarının titrediği hissedilmesin diye kaskatı kesilirsin. ağladığını duyurmamak çok yorar insanı.
    --spoiler--
    *
    0 ...
  40. 452.
  41. insan en çok çaresizken ağlar.elinden hiçbirşey gelmiyorsa, birilerine yakaramıyorsan bile, kendi haline acıyorsan, acı çekiyorsan, daha kötüsü olamaz diyorsan, düşüncelerinden uyuyamıyorsan ağlamak en rahatlatıcı şeydir. hem böylece ağlarken sızıp uykuya dalma ihtimalin de vardır.yorganın altına sinersin, sesinin duyulmamasını istersin, yastığının yavaş yavaş ıslandığını farkedersin.ağlamaya devam ettikçe başının ağrısı artar, midenin sancısı başlar, iyice acı çekersin. yüzünü yıkamaya gidersin ama aynada kırmızı gözlerini, morarmış gözaltlarını, dağılmış saçlarını, kurumuş dudaklarını görünce daha da acırsın kendine. belki de kendine acımak istediğinden ağlarsın bu kadar. birilerinin gelip sana ilgi göstermesi için, dünyada varolduğunu, yaşadığını sana hissettirmesi için ağlarsın. sonra kimse gelmez ve sen daha çok ağlarsın.
    0 ...
  42. 451.
  43. dışına ağlayana zırlak derler.
    içine ağalayana erkek.
    düştüğünde ağlayana karı derler.
    düşene ağlayana, aşırı duygusal.
    sevdiğinde ağlayana onursuz derler.
    gittiğinde ağlayana gurursuz.
    ağladıklarında gözüme çöp kaçtı derler.
    ağlattıklarında, geçer üzülme.
    ağlamak, derlerle gülerler arası birşeydir bu ülkede.
    utanç mevzusudur anlayacağınız.
    doya doya ağlatmazlar adamı, doya doya güldürmedikleri gibi.
    3 ...
  44. 450.
  45. ağlamak bazen bitirir insanı
    gözlerin şişer
    kıpkırmızı olur....
    1 ...
  46. 449.
  47. insanı en çok rahatlatan eylemdir bence. o göz yaşlarıyla beraber içinizdekileri de kusarsınız.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük