yağmurlara çok benzemektedir. karabulutlar nasıl kasvetli bir ortam oluşturuyorsa yağmurdan evvel, ağlamanın öncesinde de kişiyi rahatsız eden ağzının tadını kaçıran bir hava hakim oluyor.yağmur sonrasında oluşan serinlik ve gökküşağı ne kadar güzelse, ağladıktan sonra o oluşan eşsiz hafiflemenin tadı da bambaşkadır.
ağlayarak başlayıp ağlayarak biter.. neden mi? ayrılırken ağlamazsın, seni teselli eden ve güç veren birine koşarken ağlarsın acını anlatmak için,işte o kişiyle başlayan ilişki de ağlayark biter.. nice ağlamacalar..
ruh boşalmasıdır. biriktirdiği tüm kirleri göz yaşıyla akıtır dışarıya.
ve sonra çocukluğundaki gibi rahatlayamadığını görüp dünya bulaşmış ruhunu arındırmanın bir yolunu arayışa yönelir.
bazen anlamsızca olusan duygu birikimidir. kısa bir melodi, tanıdık bir koku yeter gözleri doldurmaya. tam olarak neden oldugunu bilmesen bile akar gözlerinden yaşlar.
erkeğe kadından daha çok yakışır aslında. koca adam ağlar mı derler ya, ağlar. erkekler ağlar hem de içli ağlar. ben kadının ağlamasından değil, hüznünden etkilenirim. erkeğin ise gözlerini gizlemeye çalışarak ağlaması duygu patlamasının nirvanasıdır.
( becerebilsem ağlayıp rahatlayasım var ama çok nadir ağlayabiliyorum, bu yazıyı da kendimi motive etmek için yazdım aslında)
(ha bir de 5 ay uzun bir zaman. hiçbir şey değil de , özlem bitirecek galiba beni)
rahatlayarak çok iyi bir şekilde düşünmenize ve kesin kararlar vermenize neden olan eylemdir. anlık kötü kararlarda verebilirsiniz,anlık çok iyi kararlarda...
Kaçıştır.
Belki sorumluluktan, belki hayattan veya herhangi bir şeyden arada bir kaçmak isteriz. Zorlukların karşısında durmayı değil de ağlamayı seçeriz. Oturup ağlamak bir şeye karşı durmaktan daha kolaydır çünkü.
Rahatlamaktır.
bir süreliğine kendini hayattan ve tüm herşeyden kopmuş hissedersin. Bedenini terketmiştir ruhun. Uzaklarda, farklı diyarlara uçup gitmiştir. Ölümün bedeninden ayırdığı gibi ruhun da seni bir süreliğine bedeninle yanlız bırakmıştır.
ağlamayı bilen insan merhametli insandır. O yüzden ağlamak utanılacak bir şey değildir.
herkesin arada bir yanlız kalıp ağlamaya ihtiyacı var.
Dünya bir şekil
Bizse bir köşe
Oturmuşuz da içiyoruz derinden
Hayat bu değil
Böyle olmamalı
Biz ayak uyduramadık ki
Bu halimize
Ağlamak yok
Söz verdim tanrıya
Beni çok utandırdı
Gözlerim
Gülmeyi unutan
Şu halimize
Dön ne olur
Bir uzaktan bak
Küsmem küsemem
Küsemem sana yemin ederim
Gitmem gidemem
Gidemem burdan canımı veririm
Senin için