ağlamak

entry1341 galeri44
    589.
  1. Ağlamak artık aşk la özdeşleşmiştir... Gözyaşı görünce ilk aklımıza aşk gelir.
    0 ...
  2. 588.
  3. Bazen zordur ama insani rahatladır sonrasındaki gelen uyku ne tatlı bir uykudur o.
    0 ...
  4. 587.
  5. aşık olduysanız bir başka ağlarsınız, insan bi nebze ölümü kabul edebiliyor da şu kavuşamamayı dert ediniyor, ağlıyor.
    2 ...
  6. 586.
  7. Gözleri temizlediği gibi insanı rahatlatan bir olaydır.
    0 ...
  8. 585.
  9. insanın bir tür boşalmasıdır. duygusal boşalması. çok ihtiyaç duyulandır bazen ama tek damla dökülmeyendir.. özlenendir. ağlamayı özler mi insan? özlermiş... yorganın altına girip geberene kadar ağlamayı, sonra oluşan o hafiflik hissini özlermiş... depresif halden kurtulmayı, üzerindeki yükü atmayı ... yüreğimdeki zehirin gözlerimden akmasını istiyorum bir damla allah'Im ne olur....
    0 ...
  10. 584.
  11. bir düdüklü tencerenin, bir buhar kazanının emniyet sübabıdır. kiminde erken kiminde son anda açılır bu sübap.
    2 ...
  12. 583.
  13. iyi ki var denilesi güzel şey. yoksa içimdeki derdi kim alırdı.
    1 ...
  14. 582.
  15. Günümüzde doğallıktan kat kat uzaklaşıp, çıkar ilişkileri için dökülen ''timsah gözyaşı dökmek'' dediğimiz eylemden ibarettir. Bir bebeğin gözünden süzülen ya da savunmasız bir yaşlı amcanın gözünden dökülenler kadar da sahici olmayacaktır dökülen hiç bir gözyaşı.
    0 ...
  16. 581.
  17. 580.
  18. iyidir. insanın ruhunu temizler, rahatlatır. Ama herşeyde olduğu gibi ağlamanında fazlası zarar.
    0 ...
  19. 579.
  20. anadilidir tüm dillerde ayrılığın...
    0 ...
  21. 578.
  22. gerekliliktir.
    ağlayamayan insanın içi katılır.
    0 ...
  23. 577.
  24. Gözyaşı ile yıkanan yüzden daha temiz ve masum bir yüz yoktur... Cümlesine konu olan.. Canlıya özgü eylem... En çok da.. En ummadığımıza yakışır... Babamıza... Sevdiğimiz adama.. Yakışır.. En güçlü bulduğumuza yakışır... Ağlamak herkese yakışır... Çünkü ağlarken herkes en temiz ve en çıkarsız yüzünü bize aralar... Gözyaşlarının arasından..
    1 ...
  25. 576.
  26. şu aralar istenilip de yapılamayandır. onun haricinde bazen aşırı derecede sinirlenince gerçekleştirmek zorunda kaldığım rahatlama eylemidir.
    0 ...
  27. 575.
  28. hakkını verene çok yakışan ama hak etmeyene yapılınca gurur meselesine dönüşen eylem. her iki durumdan da çok sonraları insanı gülümsetir.
    0 ...
  29. 574.
  30. 573.
  31. banyodan çıkmışçasına iç rahatlatan, tazelenmiş hissi veren eylemdir.
    1 ...
  32. 572.
  33. 571.
  34. çaresizlik hissinin dışavurumudur.
    0 ...
  35. 570.
  36. yalnız yapılan bir eylemse, derinlerde hissedilen acının ve çaresizliğin gözlerden dökülen halidir. yolun sonu gibi bişeydir. tükenmişliktir.
    0 ...
  37. 569.
  38. göz yaşlarının dili olsa keşke; söyleyecekleri çok şeyleri var aslında.
    0 ...
  39. 568.
  40. çok mu zayıflık göstergesi bilemiyorum ama acıdan gelen bir eylem olduğunu söyleyebilirim. acı çeken insan mı zayıftır yoksa çektiren mi size bırakıyorum.
    0 ...
  41. 567.
  42. Bu aralar çok fazla krizine girdiğim lanet olası şey. Kalmadı artık gözyaşım yeter ama.
    0 ...
  43. 566.
  44. 565.
  45. ağlamak...bazen acının bazen mutluluğun şekil bulmuş halidir.bazen ağlarsın saatlerce ,hiç bi sorun çözülmemiştir ama bi rahatlama hissi oluşmuştur aslında rahatlamamı yoksa içteki acıların dışa çıkıp azalması mı bilmiyorum ama şu gerçek ki ağladıgın zaman biraz olsun sakinleştiğini hissediyor insan...
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük