her gece uygulayıp kendimi rahatlattığım eylemdir... anlık rahatlama hissinin arkasına gelen aptal mıyım sorusuyla beraber daha da anlamsızlaşır... (bkz: herşeyin azı da çoğu da zarar)
Rahatlatıcı duygu boşalması. Acı çekince yada tam zıttı bir durum olunca insanın duygusunu ifade ettiği an yaptığı eylem. Belki de benim en sevdiğim kendimi ifade etme şeklim.
rahatliktir aglamak. bi bitse bunlar gidip aglasam dusuncesi bile rahatlatir bazen. bir de mutluluktan aglamak vardir ki en efsane duygulardan biridir hayatta.
bir erkek için zor eylemdir. yüreğinde fırtınalar kopar yinede kendini teslim etmeye çalışmazsın. piskolojiye nasıl olurda bir nevi düzelttiğine anlam veremediğimdir. bir şaire göre ağlamak gözlerin işemesidir. (bu nasıl tanım şair olacak birde!)