Türk düşmaı değilleridir. Türkiye'ye türkiye türklerinden daha fazla sahip çıkmaktadırlar. Biz şehit verince yas ilan etmeyiz ama onlar bizim şehidimiz için ederler. Yemeyin haklarını.
demin azerbeycan vatandaşı rusçu hain bir piç kurusu, türkiye aleyhinde felan bir yorum yapmış bir azerbeycan sayfasına internetten... bende anında tepki verdim haddini bildirdim ! anında onlarca azerbeycanlı türk, yorumlarıyla bana destek verdi ! anında rusçu haine onlarda hadlerini bildirdi en sert şekilde... müthiş duygulandırdılar beni... tek tük şerefsiz çıkar belki onların aralarından bizden de çıkıyor onlar... ama gerçekten bu adamlar bizi çok fazla seviyor... bizde onları çok seviyoruz ! yaşasın azerbeycan yaşasın türkiye ! https://www.youtube.com/watch?v=yaYzmhjB4lY
bir zamanlar azerbeycan bayraklarını çöpe atan ermeni perestlere, kürt perestlere, şimdi oy için yalandan milliyetçi takılan ümmetçi açılımcılara bop culara inat yaşasın azerbeycan ! https://www.youtube.com/watch?v=yaYzmhjB4lY
türkiye'nin kardeş ülkesi falan olmayan ülkedir. belki bir zamanlar, ama artık değil. özellikle genç azerilerle konuşanlar bunun net bir şekilde farkına varacaklardır.