iki tane sikindirik insan yüzünden tüm halka genelleme yapmamanızı rica ediyorum. zira azerbaycan halkı belki de türklerden bile daha milliyetçidir. rusya ve rusça konusuna gelirsek, sadece bir kısım kendini guya elit insan olarak görenler kendi dilini beğenmeyip rusça konuşuyor, onların da ben taa amk. gelelim niye herkesin rusyaya kaçtığına, çünkü en kolay oraya gidilir, türkiye gelin çalışın dedi de, onlar mı gelmedi?
Ermenistan gibi 3milyonlukla ülkeyle başedemiyor diyorsun ama ermenilere destek veren rusları unutuyorsun senin azerbaycana etmedigin kadar ruslar ermenistanın arkasında duruyor.
Bem azerbaycanda yaşıyorum bu selfieist isimli arkadaş ne masal anlatıyorsun ? . Hepsi anadili gibi rusça mı konuşur ? )))) . 20 yaş altında olanlardan rusçayı bilen mumla aranır azerbaycanda. Kimsede artık rusçaya önem falan vermez. Orta asyayı da azerbaycanı da kötü göstermeye çalışanların amacı belli .
Türkiyenin doğuya açılan kapısıdır aslında karabağın işgal edilmesi, yoksa 3 milyonluk ermenilere toprak mı yok ermenistan bir proje devletidir karabağı elinde tutmakla Türkiyenin ilerleyişine engel olmaktır gayesi.
kazakistan'dan sonra son dönemde dalgalı kura geçen ikinci ülke. kazaklar gibi azerbaycan ekonomisi de nanay olmuştur an itibarı ile.
ama daha önemlisi, rusya'yı daha büyük bir tokmak beklemektedir. bütün çevre ülkelerin parası değer kaybedip alım gücü düşmüştür ancak buna karşın ihracatta da avantjları olacaktır. rusya da buna karşı parasını devalüe etmek zorunda kalacak. zaten 2 yıldır rubleyi tersten görüyorlarken, bu olaylar ekonomilerini hepten bitirecek.
Günlerdir başına gelmeyen kalmayan ülke, bir çok kayıp verdiler, bunların neden olduğunu herkes biliyor, buna rağmen Türkiye'ye %40 doğalgaz indirimi yaptılar. Türk'ün Türkten başka dostu yoktur kelimesini sonuna kadar kanıtladılar.
Çoğunluğu Türk aşığı güzel insanların yaşadığı ülke. ikinci memleketim dediğim ülke. şehitlerimiz için 3 gün yas ilan etmiş delikanlı ülke. Ülke delikanlı olur mu? Azerbaycan söz konusu ise olur.