Aydın mistir mis! Tatli bir sehirdir, ulasimi kolaydir, hayat ucuzdur, iklimi ilimandir. Ama universite icin cok buyuk bi sehire gittiyseniz ayy burda h&m yok, ay zara yok ay su yok diye sacmalamaniz kacinilmaz. Aydin boyle guzel bence!
bazı ölüsevicilerin şehrini yüceltmek için harcadığı güzel bir şehirdir aydın. her ne kadar ülke ekonomisinde çok fazla yer edinemese de elle tutulur gözle görülür başarıları vardır, gidilip görülmesi faydalıdır.
Ne demeye büyükşehir belediyesi yapıldığını anlayamadığım kent.
Sanayi zayıf, ilin tüm ekonomisi tamamen tarım ve turizm üzerine kurulu. Nüfus diğer göç alan batı illerine göre çok yoğun değil. Suç oranı, mobilite son derece düşük. Büyük ilçeleri de dahil bütün şehirler şunlar bunlar emekli kenti gibi. izmir-Denizli karayolundaki trafik yoğunluğundan meydana gelen kazalar olmasa vukuat da yok. Yıllardır yatırım adı altında hiçbir şey yapılmaz, gerek de yok, toprakları çok verimlidir, hem kazandırır hem besler, herkesin refah seviyesi yüksektir. Türk-Kürt kardeşliği son derece gelişmiştir.
Yüzölçümü deseniz bit kadar. Böyle bir yer ne diye büyükşehir belediyesi yapılır ilginç.
ege bölgesinde izmir ve denizli arasında sıkışmış kalmış güzel şehir. buradan (belki okuyan vardır) özel halk otobüslerinin müdürüne seslenmek istiyorum ; lan şu yazın 45º sıcakta yolculuk yapmaya çalıştığımız kışın öğrencilerle kucak kucağa gittiğimiz otobüslere bi kart sistemi getirin lütfen.
Ne bu hala köy dolmuşu gibi para ver para üstü al. Hem şöför yola daha hakim olur hem de gereksiz yere duraklarda sıra oluşmamış olur.
asker olma hasebiyle mal mal hatta abaza abaza dolaşılan yer. şirin bir merkezi olup aynı bulvar üzerinde aynı insanları görmekten sıkılma ihtimali de yüksek gibi.
başarı bölü nüfus oranına göre türkiye'nin en başarılı şehri olabilir, tam emin degilim. velilerin %60ı bilinçlidir. masraftan kaçınmazlar. bu kadar başarılı bi şehre yakışmayan dağın başına konumlanmış üniversitesi vardır. devlöt buraya bi eöl atson.
adnan menderes havaalanından herhangi bir şekilde havaş vs dahil direkt otobüs seferlerinin olmadığı il. çok ilginç. sadece tren seferleri var o da saat uygun olabilirse. saçmalık.