Hoşgörü dini gereği katli vacib kimselerdir. Diğer dinlerde de pek hoş karşılanmazlar. Oysa tek suçları kanatlı atlara binip uzaya çıkan insanlara inanmamalarıdır.
Anadolu coğrafyasında atayiz olarak da adlandırılırlar.
15-25 yaş arası ateistlerin bir bölümü kuğul olduğunu düşünmek, ben farklıyım yeaa diyebilmek ve kız düşürebilmek için bu yolu seçer.
Bunun dışında sorgulayarak ve gerçekten mantık kurarak ateizmi seçen bireylerle kaliteli ve akılcı sohbetler yapılabilir.
Sanılanın aksine dinsizler diye ahlaksız değillerdir zira din ile ahlakın en ufak bir birbirine bağlı olma zorunluluğu yoktur. Ahlaklı ateistler vardır ve yukarıda belirttiğim mantık kurarak karı kız amacı gütmeden ateist olanların büyük bir çoğunluğu ahlaklı ve diğer inanışlara saygılı bireylerdir.
Sanılanın aksine her gece başkasıyla sevişmezler, grup-swinger-bdsm gibi fantezileri olmak zorunda değildir. Gayet tabii şekilde yazın survivor kışın yetenek sizsiniz izleyenleri de mevcuttur.
Tıpkı toplumun diğer kesimleri gibi bizim bir parçamızdırlar. Bir müslüman olarak , çizgilerimi aşmadığım sürece çizgisini aşan bir ateiste denk gelmedim. Yani nasıl davranırsanız öyle karşılık görürsünüz sevgili -inanmıyosan saygı duy piç oç tayfası-
Tahmini olarak 600.000.000 kadar ateist olduğu düşünülen dünyada yaşıyoruz. 4 büyük din felsefesinin ortak yanı; iyi ahlak kuralıdır. Ve bu zamana kadar yapılan seri cinayetler, terör eylemleri, tecavüzler hep bir din mensubuna üye olan kişiler tarafından yapılmıştır (%99) ama ateist denince ''ouuuuuwww onların iyi şey yaptığı nerede görülmüş'' derler. hasssssiktr ordan.
Kendilerine kesinlikle saygı duymuyorum. Açık açık söyleyeyim. Hiçbir ateistle dostluk kurmam bişey emanet etmem bi şeriat gelse tanıdığım tüm ateistleri ulul emr e şikayet eder hapse attırırım. Yakalarını bırakmam. Öldürülene kadar da uğraşırım. Okadar. Beni tanıyın yani. Size saygı duymuyorum.
Sen önce allah'a saygı duy. Güya ateist ama aynı zamanda putperest. Zibidiler. Vercen palayı vercen kırbacı.
Kendilerine gerçekten büyük saygım var fakat burada bazen görüyorum ki bekledikleri saygının üçte birini göstermeyip dine saldırıyorlar. Kızıyorum.
Ben inanıyorum, sen inanmıyorsun. Bu kadar. irdelemeye, laf sokmaya, değiştirmeye çalışmaya gerek yok. Hele inançlarla alay etmeye hiç gerek yok.
Tanım: karşılıklı saygıyı koruduğumuz sürece gül gibi geçineceğimiz 'insanlardır'.
Ateistlerin amacı ayet çökertmek değildir. 30. Yy olacak hala basmıyor kafanız. Kimin söylediği belli olmayan hadislere karşı çıkılabilir. Ama milyarlarca insanın kabul ettiği bir kitaptaki ayeti çökertmeye çalışmak ancak ateistleri yargılayan sizin gibi sığ görüşlü insanların yapmaya çalışacağı şeydir.
inanan inanır inanmayan inanmaz lan. Bu bu kadar basit birşey anlamak neden güç lan neden?
Sözüm bilinçli ateistleri kapsamaktadır.