askerlik

entry1188 galeri49
    689.
  1. mıntıka, içtima, içtima, nöbet, içtima, içtima.
    0 ...
  2. 690.
  3. 691.
  4. Askeri eğitime yönelik öğretilen şey acemi birliktedir oda çok temel giriş seviyesinde kısacası Ameleliktir, zenginin oğlu gitmez fakirin oğlu gider. Aklı olan gitmek istemez zorunluluktan gidilir. Vatan sevgisi için askerliği bahane etmek 50 60 yıl önceydi geçin halkı sikme ayaklarını.
    2 ...
  5. 692.
  6. "Herkese selam, sana hasret" dönemi.

    Sevgilinden ayrılıp acemiliğe başlarsın, yepyeni ortam, 350 tane adam. Hiçbirini tanımazsın, tek istediğin onunla konuşmak olur, ne günler geçer ne de saatler.

    Dayanamaz kart alırsın heyecanla ve girersin ankesörlü telefon kuyruğuna yarım saat sıra beklersin ve sonunda ezberinde kalan o lanet numarayı çevirirsin. Çalar çalar ama açan olmaz..belki duymamıştır dersin ve tekrardan girersin sıraya, aynı demir bardaktan su içtiğin adamın hakkını yemek olmaz çünkü, yarım saat daha beklersin bir heyecanla tekrar sarılırsın telefona ama yine açmaz, açmayacaktır da...

    Ayrılırsın telefon başından, kartı atarsın çöpe ve banka geçer oturursun..ne üzerindeki kamuflajın sıcaktan yanmış ensene batan yakasını hissedersin ne de topuklarını vuran postalların ağırlığını...

    mal gibi bakarsın etrafa, işte askerlik o an başlar.
    12 ...
  7. 693.
  8. nasıl anlatılır ki? sadece güzeldi.

    not: anti- militaristim.
    0 ...
  9. 694.
  10. zorunlu olanı kaldırılmalıdır. yerine bu işi meslek olarak yapan amerikan tipi bir porfesyonel ordu kurulmalıdır.

    not: militaristim.
    2 ...
  11. 695.
  12. Başlamadan sileceğin 12 ay.
    0 ...
  13. 696.
  14. nizamiyeden iceriye girdiginizde artık normal hayatı unutun. askeriyede askeriyenin kuralları gecerlidir.

    kısaca, farklı bir dünya..

    cok kral arkadaslıklar kurarsınız, son derece keyifli bir ortam vardır. birbirinize sözler falan verirsiniz ama boş. hepsi nizamiyede kalır. terhis günü geldiğinde anlamsızca herkes kaçar gibi gider..
    2 ...
  15. 697.
  16. Her türk evladının boynunun borcu olan, bedelle ödenemeyecek durumdur.
    1 ...
  17. 698.
  18. askerlik gereksiz yere defalarca tıraş olmaktır. tanrı bizi korusun.
    1 ...
  19. 699.
  20. devletin insan yaşamından aldığı 6 aylık ve 12 aylık şeklindeki özgürlük bedeli vergisidir.
    2 ...
  21. 700.
  22. Bugun birçok turk gencinin yırtmaya çaliştiği vatani görev (bkz: swh). Bordo bereli çürük raporcular.
    1 ...
  23. 701.
  24. Aslanlar gibi yapılıp gelinen vatani görevdir. Bugün tekrar çağırsalar, koşa koşa giderim. Bu gözler yanyana dizilmiş 22 tane pkk leşi gördü, bundan daha keyifli ne olabilir?.he bu leşlerin başında neden sabaha kadar nöbet tuttuk, işte onu anlamadım.
    3 ...
  25. 702.
  26. 2015 yılında artık vatani görevlikten çıkması gereken hededir.
    gelişmiş ülkelerin %99'u bu olayı bırakmış ve profesyonel ordu sistemine geçmişlerdir.

    vatan sevmek ile bir alakası yoktur. vatanını seven bir çok fransız, alman, amerikalı görebilirsiniz. asker mi hepsi?

    bence sadece silah ve patlayıcı kullanmayı öğretip göndermeliler.
    18.yy'dan kalma kafalar olduğu sürece de bu durum benim görüşümdeki gibi olmayacaktır.
    her şekilde yapacaksınız.

    muhtemelen ben de gideceğim eğer türk vatandaşlığımı iptal ettirmezsem (bkz: türkiye'den siktir olup gitmek)
    dünya kadar para vermeye niyetim yok.
    1 ...
  27. 703.
  28. Geldikten sonra çoğu şey umurunuzda olmuyor, özgürlük size yetiyor. Fazlasını aramamayı öğreniyorsunuz. Allah kurtarsın.
    0 ...
  29. 704.
  30. bir erkeğin ulaştığı bir mertebe değildir. bir ruhun kendini bulduğu mertebedir. özünde yoga gibidir. erkeğin kendini tanıması ve anlamasıdır. bu ülkenin belki de en iyi yanıdır. insan kendi ülkesinde yaşayan organizmaları en iyi burada tanır. bir anlam taşır.
    2 ...
  31. 705.
  32. diyaliz yüzünden yapamayıp hatıramın olmadığı görev.
    1 ...
  33. 706.
  34. kimseye zorunlu olmaması gereken iş. askerlik bir meslektir ve bu mesleği de ehilleri yapmalıdır. 650 bin kişilik bir orduyu beslemektense 150 bin kişilik profesyonel bir ordu her konuda daha iyi olur.

    bunu bir militarist olan ben söylüyorum.
    1 ...
  35. 707.
  36. enayilik. kapitalistliğin vücut bulmuş hali.
    1 ...
  37. 708.
  38. evet yeni bitti ama ben hala gece rüyamda nöbete kalkıyorum. içtimaya katılıyorum.
    4 ...
  39. 709.
  40. mesleğim dışında her haltı yaptığım bir senelik zaman kaybı.

    not:uzun dönem askerim.
    0 ...
  41. 710.
  42. eski foça'da kısa dönem komando olarak yerine getirdiğim vatan borcu.

    16 kilo verdim ama yine de hiç kötü hatırlamıyorum.
    2 ...
  43. 711.
  44. Lüleburgazda kd er olarak yaptım,inanın 6 ayda neler gördüm neler

    -tuvalet yerine,tasın içine sıçanlar
    -gecenin 3-5inde kovuşa su çekenler
    -gece yarısı sevgilisiyle telefonda kavga edenler
    -40 kişilik koğuşta sadece 3-5 kişinin cep telefonu olmadığı (ki biri benim)
    -gece gece telefondan gelen oh yeea sesleri ( porno izliyor pezevenk)
    -2-3 aydır yıkanmayan adam ve arkadaşlarının donuna kadar soyup araba fırçasıyla elemanı yıkaması
    -saat 22:00 den sonra lahmacun partileri
    -yıkınılan don-atlet- çorabın çalınması,pardon yer değiştirmesi.
    -kollarına 12 faça atan pisikopat.
    -tinerciler,baliciler,kolonyacılar vs vs..

    valla parası olan gitsin bedelli yapsın,çekilmez askerlik.
    2 ...
  45. 712.
  46. Bir bilgisayar oyununa benzetmek mümkün.
    Bir çok oyunda olduğu gibi bizim oyunumuzun da bir hikayesi var ; kurtuluş savaşı ve milli mücadele dönemi oyunumuzun hikayesini oluşturuyor. Bu hikayeyi bilmiyorsanız dahi oyunun başında kısa kesitler ile size anlatılıyor. Kazandığınız semboller sizi güçlü yapıyor emrinize insanlar veriliyor. Sembol yok ise deneyim puanınız sizin oyunda güçlü olmanıza yardımcı oluyor.
    Ve her oyunda olduğu gibi güçlü iseniz oyunda kalıyorsunuz güçsüz iseniz oyun dışı kalıyorsunuz. Ancak bu oyunda bu şekilde oyun dışı kalmak istemezsiniz. Bu oyundaki bilgisayar oyuncuları bu oyunu uzun yıllar boyunca oynayan ve daha uzunca bir süre oynayacak olanlar yani rütbeliler. Bu oyunun bilgisayar oyunundan farkı bilgisayar oyununa başlamak isteğinize bağlı iken "askercilik" oyununa başlamak zorunlu. Başlangıçta bir server seciyorsunuz. 4 server var ;
    1) Kısa Dönem (6 ay)
    2) Uzun Dönem (12 ay)
    3) Premium Uzun Dönem (12 ay)
    4) Bedelli
    Oyuna başlangıçta bu seçeneklerden birini seçerek oyuna başlıyorsunuz. Oyunumuz kompleks bir yapıya sahip. Oyunun standardı uzun dönem lakin belirli bir bedel ödersiniz Kısa dönem, premium uzun dönem ve bedelli seçeneklerini aktif hale getirebiliyorsunuz. Bedelli seçeneği için ödemeniz gereken ücret dışında yaş sınırı koşulunu yerine getirebiliyor olmanız gerekiyor. Kısa Dönem ve premium uzun dönem için ödemeniz gereken bedel bir kağıt parçası (üniversite diploması) olarak düşünülse de hayatınızın en verimli dönemini harcayarak o kağıt parçasını aldığınız düşünülürse diğer bedellerden daha ağır olduğu söylenebilir. Her neyse gelelim serverlar hakkındaki açıklamalara.
    Söylediğimiz gibi standardı uzun dönem. Bunun için herhangi bir şey yapmanıza gerek yok. Kısa dönem oyunun süresini kısaltıp daha önce bitirdiğimiz server. Premium uzun dönem oyuna sizi güçlü kılan bir sembol ile başladığınız gibi size belirli bir miktar kazanç (minimum 3.000) sağlayan server. Bedelli seçeneği ise oyunun dışında kalıp oyuna hiç dahil olmadığınız bir server.

      Oyuna başlıyoruz: Oyunumuz 2 bölümden oluşmaktadır.
     Hangi sembol ne anlama geliyor yapmanız gerekenler ve yapmamanız gerekenler oyunu nasıl oynamanız gerektiği gibi detayların ip uçları ile size anlatıldığı bölüm acemi Birliği oluyor.
    Oyuna başlayıp ilerleme kaydettiğiniz bölüm ise usta birliği.
    Unutmayın ne kadar sembol o kadar güç. Kolunuzda yahut omzunuzda sembol varsa kazanan taraftasınız. Sembolü olmayan insanları ezerek daha da yükseliyorsunuz. Sembolünüz yok ise ezilen hor görülen kısımdasınız oyunda kalmak için iki seçenek var. Ya sembol kazanıp onbaşı, çavuş olacaksınız ya da deneyim puanı kasıp oyuna sizden sonra oyuna dahil olanları ezeceksiniz. ikinci yöntemin adı askerlikte "devrecilik" adını alıyor.

    Kısa dönemde de oyuna sembolsüz başlıyoruz ancak bu server'a belirli bir bedel ödediğiniz için şartları daha yumuşak. Eğitim seviyesi sizin sembol kazanma şansınızı artırıyor. Sembolü olan oyuncular sizi uzun dönem serverda oynayanlar kadar hor görmüyor. işiniz bir bakıma daha kolay. Devrecilik bu server için de geçerli. Deneyim puanı ve sembol güçlü olanı beliriyor ancak her zaman bir adım öndesiniz adı üzerinde kısa dönem server. Bir bedel ödediniz o kadar da olsun.

    Gelelim premium uzun dönem seçeneğine; en afillisi belki de bu server. Bu serverda oyuna omuzda tek çizgi sembolü ile başlıyorsunuz. Uzun dönem ve kısa dönem serverda yapamadığınız her şeyi yapabiliyorsunuz. Bu server'da siz ezen tarafta yer alıyorsunuz. Yani siz de artık bir rütbeli oluyorsunuz.

    Oyunun amacı akıl sağlığını ve fiziksel sağlığını yitirmeden bir an önce oyunu bitirmek. Bir şekilde bitiyor. Mesele şu; askerlik tam olarak bu ve insan hayatı bir oyuna alet ediliyor. Yaşam ile ölüm arasında geçen bu oyun belkide en çetrefilli oyun. Her şey göstermelik, her şey anı kurtarmalık. insan hayatı bu kadar ucuz bu ülkede!
    1 ...
  47. 713.
© 2026 uludağ sözlük