askerliği erteleyebildiği kadar erteleyen, açık öğretimi yalayıp yutan adamların bile yaptıktan sonra "bence yap gitsin, aradan çıkarmış ol hemen. bekletme öyle" dediği görev. tecrübe edilmesi gerekiyor aslında.
349 kd olarak gittim 6 ay yaptım ama yetti fazla geldi bile .sümüğünü atmayacagin genelev cocugu komutanların bok islerini yap dur .ah ulan birini yolda gorsem dalarım valla .
Tamamen göt yalama olayına dönen ve eskiden vatani görev olarak nitelendirilen ancak şuan tamamen komutan götü yalamak olan erkeklerin 20 yaşından sonra yapmaları gereken zorunluluk.
Ha yaptım mı Hayır ancak askerde türlü türlü fotoğraflarını paylaşan ve ciddiyetten tamamen uzaklaşan bazı arkadaşları görünce tasvip etmediğim olay.
birlikte çilingir sofrası kurup elinde dolu rakı kadehiyle fotoğraf çektirerek yapan uzun dönem de bilirim; haftada 16 saât uyuyarak, yıkanmaya bile fırsatı olmayan, yemeğe inemeyen, sıçmaya bile zor fırsat bulan kısa dönem de... olay tümüyle şans yani. komutan, yer, tertip sayısı ve en önemlisi de zaman.
Çok garip bir şey. içinde yaşarken her gün bitsin diye söylendiğin, bitmek üzereyken de keşke biraz daha burada kalabilsem dediğin. Akıl mantık işi değil ama. Evet. Tezkereciyim.
5 mayıs'ta beni uludere'ye gönderecek şeydir.güzel ama ben çok seviyorum küçüklüğümden beri askerlik yapacağım günleri iple çekiyorum.vatanıma ödenemez bir borcum var ve ben bir parçada olsa içimi rahatlatacağım askerlikten sonra.Ha belki ışid ile çatıştıracaklar belki şehit olacağım ama olsun vatan sağ olsun.
her ne kadar laf etsem de seni seviyorum memleketimin güzel insanı : ) hepinize mutlu,huzurlu bir yıl dilerim : )