gerçekten yokluğunda yaşam kalitesi inanılmaz düşen ulaşım aracı.
benim için ulaşımdan çok keyif aracı. arabayla turlayamayınca, manzaraya çekemeyince ölüyomuşum...
hiçkimse için sadece araba değildir, insanın kızıdır-oğludur lan araba. yani bir maddeye bu kadar bağlanmak doğru değil filan eyvallah da sevilmez mi lan araba.
türkçe ile dalga geçmek isteyen zihniyetlerin "oturgaclı götürgec" dedikleri, bunun da bizzat tdk tarafından cevrildigini soyledikleri, aramaya inansalar aslında böyle bir şeyin olmadıgını görebilmelerini saglayacak kelime.