bir tarafta toroslar, diğer yanda masmavi deniziyle insanın bakmaktan hiç sıkılmayacağı manzaraya sahip memlekettir.
Antalya'nın ruhu bambaşkadır, bir konyaaltı, kaleiçi, liman'ı insan'a huzur verir. Cennet memleketim.
Şu aralar zaruri olmadıkça sokağa çıkılmaması gereken bir havaya sahiptir.
Hayır mesela odada soba falan olmasa da olur. Ama dışarı çıktığınız anda, dışardaki hava ile barsağınızdaki hava aynı derecede soğuk.
önünden geçen kızı gösterip arkadaşına; olm hatundaki göte bak lan, dedikten sonra arkadaşın sana o kızın kardeşi ya da nişanlısı olduğunu söyler ya...
işte öyle bir soğuk var antalya 'da şu anda
edit: bu söylediğimden antalya'nın çirkin bir şehir olduğu anlamı çıkmaz. bu şehrin doğal ve tarihi güzellikleri tartışma dışıdır. tanımda kast edilen belediyecilik hizmetlerinin yetersizliği ve halkın kentlilik bilincine sahip olmamasıdır. ek olarak bu şehir bazılarının sandığı gibi chp'nin kalesi de değildir.