yağmur dönerken kara, diye başlayan vega şarkısını beraberinde getiren gri sözcük. odtü ve bilkent gibi muhteşem üniversiteleri bünyesinde bulunduran memur şehri.
Sükredin ataturk baskent yapmis yoksa begenmediginiz dogu illerinde daha beter halde olurdu. Akli basinda duzgun kültürlü her insan ankara da nefret ediyor zaten.
iklim olarak en kötü dönemi; o meşhur iç anadoluya özgü kırkikindi yağmurlarının yağdığı mayıs ortasından haziran ortasına kadarki dönemdir.Bunalmak isteyenler için bu dönemde ankara birebirdir.
yaşayanın vazgeçemediği, gezenin bir türlü sevemediği şehirdir. denizi yoktur, ama gölleri vardır. (bkz: mogan gölü), (bkz: eymir gölü), (bkz: göksu parkı). meşhur yiyecekleri yoktur ama simidi vazgeçilmezdir. ulaşımı kolaydır, hangi semtte olursanız olun, ya kızılaya ya da ulusa tek vesayette ulaşabilirsiniz. ne çok pahalı ne de çok ucuzdur. geçinmeyi bilene kolay bilmeyene zordur. her semti ayrı güzeldir. dikmenin manzarasından kendinizi alamazsınız, eryamanın yeşilliğine inanamazsınız... saymakla bitmez ankara yaşamak lazım. imza.