çok seviyorum. görsel bir güzelliği yoktur, bunaltır hatta bazen fazla sıkar, denizi yok, melih gökçek'i var diye şikayet edersin, yok durulmaz burada, istanbul daha güzel dersin, anlamsızlığın içinde oyunlar bulursun kendine zaman geçirmek için. ama gel gör ki candır ankara, eğer alıştıysan vazgeçemezsin. ankaragüçlülerinde dediği gibi çıkış yoktur ankara'dan. bu durum yer yüzündeki insanın genel problemidir yani ankara'ya özgü bir durum değildir, varoluşsal bir sıkıntıdır. nerede olursan ol farksızca gelir geçer yıllar. bekleriz köşemizde ölümü. ben ölümü ankara'da beklemek istiyorum.
uçlarda yaşayan şehir. kar yağar, çılgın soğuklar olur ama öyle böyle değil. yağmur yağar, adam gibi yağmaz, odayı aydınlatan şimşeklerle, hoplatan gök gürültüleriyle yağar. dengesizdir. gündüz güneş var diye mutlu eder, akşam yağmurdan sırılsıklam.
gök gürültüsünün yağmur eşliğiyle verdiği rahatlamayı eşsiz yaşatan şehir. hatta o kadar seveni vardır ki bu yağmurun balkona çıkıp kahve içenleri sık sık görülür.
dışarıda kalanları da alışkındır geçer şemsiyenin dibine bekler dinmesini aynen yazın sıcağında beyni kaynayan insanlar gibi.
sıcağı da ayrı bir sıcaktır işte o zaman herkes düşünür tatile nereye gitmeli.
birkaç gündür gözüme güzel görünen şehir. her hafta bir arkadaşım gelsin ben burada mutlu mesut yaşarım. yağmur yağıyor şu an ama o bile mutluluğumu, sevincimi elimden almaya yetmedi. böyle ol canımı ye.
gri puslu bir hava, cehendem azabi yaz, kuru ayazli kisi, birbaska eglence kulturude pavyonlariyla begenilmeyen ankara
rahmetli kemal sunalin dutduru dunya flimindeki hayati yasayan ve seven milyonlarca insan ankara farkli bir tarzi olan sehirdir.
cunku ankara baskentir.
anlatilmaz yasanir insanlar ankara asigidir.
yasayan bilr.
Denizi olmadığı için istanbul'dan gelenler için sürekli eleştirilen şehir. kabul ankara'da deniz yoktur. istanbul'un boğaz manzarası harikadır da birader hepiniz deniz kenarında yalıda mı yaşıyorsunuz...