Ankara demek Türkiye nin başkenti demektir bu bir gerçek.
Onun dışında diyecek bir şey yok. Bir süreliğine iş dolayısı ile mecburen kaldığım ve bu süre boyunca gezmek bile istemediğim bir şehirdir.
işim dolayısı ile iyi insanlar ile de tanışmadığım değil.
Seven sever, sevmeyen sevmez.
yaklaşık 3 ay önce taşınmış olduğum şehir. istanbuldan daha az kaotik. insanları daha medeni gibi istanbula göre. trafiği bir tık daha az. ama deniz yok , boğaz da yok.
iç anadoludaki çankırı,kırşehir,yozgat gibi şehirlerden çok fazla göç alan şehirdir. Şive, tavır olarak sert, hatta bazı durumlarda da oldukça kaba, saba insanların ikamet ettiği şehirdir. istanbul ya da ege şehirlerindeki kibarlığı, naifliği bekleyenler beklediklerini bulamayabilir. Welcome to angara gardaş.
denize kıyısı olmasa da çok güzel bir şehirdir. insanların sırf deniz var diye sevdiği istanbula göre daha düzenli ve güzeldir. daha da önemlisi başkentimizdir.
Varsın denizi olmasın, varsın bozkırın ortasında olsun ankara samimidir, cana yakındır. Istanbul'da deniz olsa ne olur sanki hepsi şile sahilinde denize giriyor. Yazın güneyde batıda 34 plakadan geçilmiyor. En azından ankara daha yakın bu yerlere. Ayrıca deniz olmasada deniz gözlü bir yiğit yatıyor orda. Bu bile sevdirir ankara'yı.
Ankara anılarla dolu mutluluk kokan toz pembe Ankara. Hani atalar der ya insanın doğduğu yer değil doyduğu yerdir memleketi diye işte o doyulan yer Ankara. Her şeyin bir o kadar masum ,bir o kadar temiz olduğu Ankara. Tekrar yaşamak istediğim tek şehir, belki o heyecanı bulamayacak olsamda!. Ama şu da bir gerçek hayatınızı kirleten, dünyaya puslu bakmanıza sebep veren insanlar olduğu müddetçe her şehir karanlık, pus, kabus dolu. Mesleğinin zirvesini yaşasanda ,insanlar hayran hayran baksalarda sana, çok sevilen bir insanda olsan hayatta , yinede alamaz senin yerini kimse Ankara!
Hem engelli, hem de yetim olan bir kardeşimiz sokakta kalmasın diye ona ev tuttuk.
Fakat evin içini doldurmak konusunda sorun yaşıyoruz. Elinde fazla eşyası olan ve hayrına vermek isteyen varsa talibiz. Yer dikimevidir. Duruma göre araç tutup eşyayı alabiliriz.