orada büyümüş birinin dünyanın neresine giderse gitsin hep dönmek istediği, kendisini seveni sarıp sarmaladığını hissettiren, içini ısıtan ama onu sevmeyenlere hep soğuk, tatsız, gri gelen mükemmel şehir.
birincisi van gogh sergisi ulusta değil sıhhiye tarafındadır. cern modern'de gösterimde olan serginin öğrenciler için bilet fiyatı 8 tldir. gitmenizi ve görmenizi öneririm.
uygun bölgelerinde fındık tarımının başlamasını merakla beklediğim kenttir. Sanayi ve tarım atılımları açısından hala yeterli ilgiyi görmeyen güzel başkentimizdir.
kamyon, yol, bir yaşlı, anne ,alışmak, zorlanmak, yaşıyor taklidi yapmak...
sizin nedir lan bunlar! dediğiniz kelimelerin, benim içimde türlü türlü acıya, hatıraya tekabül etmesini sağlayan şehrimdir. herbir kelime genellikle hiç de güzel olmayan hatıraların temsilcisidir. düşe kalka, hata yaparak, gülerek, ağlayarak ve çoğu zaman susarak ''ben'' olmayı başardığım bu şehri iliklerime kadar sevmeme sebebimdir bu kelimeler. o kadar sevmiyorum ki seni tüm keşkelerimi sana yükleme zavallığımı da alıp birgün seni terketme umuduyla yaşıyorum. içimde beni gülümseten tek umut belki bu.