Kite'ın açılması ile beraber bugünlerde sanki seksenlerde berlinmiş gibi hissettiren şehir. Seksenlerde berline gitmedim, bilmem etmem orası ayrı ama hissi bu. Sonra da istanbul'a geri kaçırdı tabi.
13 yaşında taşındığımız, 19 yıldır memleketim olan ama hala bi boka benzetemediğim şehir. soğuktur, mesafelidir. bana hep mezarlık hissi verir. yılbaşında ana meydanında sarhoş olmayan şehrin amk azizim. 1000 km yol yap git, kızılayda bi nane olmasın.
edit: bir boka benzemiyor lan işte. gidin başka şehirleri gezin bir ondan sonra eksileyin. ibo iki tane alt geçit, üç tane çakma göl yaptı diye şehir mi oldu zannediyorsunuz?
rüzgarın seğmen seğmen estiği,
anadolunun biçare serserisidir ankara,
hem takım elbiselidir hem deri ceketlidir,
hem resmidir hem resmiliği resminde kalmış bir çingenedir ankara,
kısacası ankara ankaradır.
--spoiler--
ANKARA, kardeşliktir,
"Bize gidelim"dir,
"Bizde yiyelim"dir,
"Bizde kalalım"dır..
"LA Bende para var oğlum sen gel"dir.
Beraber dayak yiyip, kahkahalarla seneler boyu hatırlamaktır.
Sevgidir ANKARA...
izmirli , istanbullu gibi denizini boğazını değil, sebepsiz yere seversin ANKARA'yı.
Tıpkı anneni sever gibi karşılık beklemeden.
Annelerin oğullarını gönderirken "dikkatli ol oğlum" değilde ,
"Kimseye bulaşma oğlum" dediği yerdir ANKARA.
"Yanında kız arkadaşı var boşver"dir ANKARA.
içindeki Anadolu hamurunu kaybetmeyen tek büyük şehirdir.
işte bu yüzdendir ki; sizin orada dost dediklerinize,
Biz ANKARA'da "GARDAŞ" deriz !!
--spoiler--
ankara'yı, istanbul, bursa ve izmir gibi deniz kenarı veya denize çok yakın * diğer metropollerle karşılaştırıldığında anadolu'nun ortasında çorak bir memleket olarak görenler varsa yanılıyorlar. ankara'ya defalarca gitmiş birisi olarak bu şehir gerçekten modern ve güzel. mesela yeni yapılan avm'leri çok hoş olmuş bir defa. insanın canı hiç sıkılmıyor bu şehirde. başkent olması da ayrı bir karizma katıyor ankara'ya.