bir kaç günlüğüne ya da bir kaç haftalıgına gelenlere zulümdur bu şehir.
ama sen bir de oranın hem kışını hem baharını yaşamış insana sor ankara nedir diye.
ankara ayazıyla kulaklarını donduran, dolmuşlarında ankara havası çalan, sıcagıyla tişörtü sırtınıza yapıştıran, anlamsız bir koşuşturmacanın oldugu koca bir şehirdir.
%12 lik doğalgaz zammının gelmesini dört gözle bekleyen şehir. özellikle ben bekliyorum.
gelsin amk, gelsin ki bütün fakirler donarak gebersin, bu hükümetin bu durumlara gelmesinde ön ayak olan, oyları ile destekleyen fukaralar, götlerinde donu olmayan, nefesi kokan, fakirlikten çoluğuna çocuğuna ayakkabı alamayan aç insanlar gebersin amk soğuktan.
gerçi gene onlara bişe olmaz ki, adamların sülaleleri raad amk. oturdukları evde yaşadıkları sefalette doğalgaz mı var?
zibilyon yılın en soğuk kışı yaşanır umarım, umarım yaşanır da kökten çözüm olur, donarak geberirler...
nasıl diyor du bakan yıldız; herkes yediği içtiğini ödesin değil mi?
madem bi bok yediniz, bize çektirmeyin amk, siz ödeyin...
üçbeş kuruşumuz vardı, o da gitti, gidiyor, bu fukaraların zaten bi sikimi yoktu, çoğu acından gebermek üzere, bunların yediği boku neden biz ödüyoruz ulan?
Denizi olmadığı için nemi az olan ve bu yüzden duş aldıktan hemen 1 saat sonra kokmaya başlamadığınız yerdir. Trafiği de öyle aman aman sıkıntılı değildir. Pavyonlar çok var ama, bir de sabahları yerlere travesti kartları atılıyor. Bunlar da aklıma gelen kötü yanları. Her ne olursa olsun, istanbul'dan daha iyi olduğunu düşündüğüm şehirdir Ankara.
Alışılamayan şehirdir. Ülkenin en kaba saba insanları bu şehirde yaşar. Yolda çarpar ama özür dileme zahmetine girmezler. Başkent olmak dışında hiçbir özelliği yok amk.