rusyadan döndüm şimdi türkiyedeyim.kaç yıl geçti rusçam hala oteldeki kekolar seviyesini geçemedi.aq katalacancayı 1 senede öğrenmessem şerefsizim.bu amına kodumun köyüne nisanda gicem.oturumu alabilirsem tarar gelirim bebişler.hava alanı bile yok muş otobüsler girecem köye..belkide yeni vatanım olcak.
katalonların bağımsızlık referandumu kendileri ne derece ilgilendirir merak konusudur. çünkü katalanlar bağımsızlık ilan ederlerse sadece katalan ülkesine sınırları olacak ve hali hazırda resmi diller katalanca.
karadeniz'in incisi bolu ilimizin avrupa versiyonu olan ülke. bolu'da seben dağı varken andorra'da da coma pedrosa var. bolu'da kartalkaya varken andorra'da da arinsal var. bolu'nun doğasına benzer bir doğayı andorra resimlerine bakınca gördüm. çok gitmek istediğim ama küçük bir ülkedir ancak gidemeyeceğim çok param olmadıkça...
3 Haziran 1993 tarihinde yapılan antlaşmaya göre hani olur ya sıkıntılı bir durum yaşarsa bu ülkenin askeri yönden korunmasını abileri ispanya ve Fransa yapacaktır.
6 sene önce ispanya turu esnasında otobüs ile gittiğim ülke , Ülke demeye bin şahit lazım çünki ufacık bir yer . Tek avantajı hiçbir dükkanda Kdv ödemezsiniz bu yüzden her hafta sonu Fransadan ve Ispanyadan yerli halk arabaları ile alışverişe gelir ve ülkelerine geri dönerler . Bu arada sınır kontrolu yoktur..