hamit altıntop'tan çok daha iyi oynayacak, takıma tempo kazandıracak, 3-5 yıla da selçuk inan ayarında bir futbolcu olucak potansiyel orta alan oyuncusu.
yine fenerlilerin eline hesap makinası aldırmıştır, rahat olun krasiçten pahalı değildir para var harcıyor takım kime ne. selçuk inan 2 alper potuk, gelirse türkiye liginin kaderini değiştirir.
tff nin yabancı sınıfır saçmalığı yüzünden milyon eurolarca değer biçilen oyuncu.
bu adama avrupa klüpleri en fazla 1-2 milyon bonservis bedeli öder. bize gelince 6-7 milyon euro isteniyor. neden? süper ligde yabancı sınırlaması var.
iyi oyuncudur, orta sahayı yara yara gider, ofansif yönü kuvvetlidir fakat o parayı etmez.
dipnot : galatasarayıma hayırlı uğurlu olsun ayrıca. xelçuk ile minimum 5 sene götürürler orta sahayı.
ntvspor'un haberine ve eskişehirspor yöneticisi ertuğrul şahbaz'ın açıklamalarına göre galatasaray'a son derece yakın futbolcudur. eskişehirspor 6 milyon euro isterken, galatasaray 4 milyon euro ve 1 oyuncu teklifinde bulunmuş. eskişehirspor oyuncu değil, para istiyor. fakat görüşmelerin gayet olumlu sürdüğü söylenebilir.