tff nin yabancı sınıfır saçmalığı yüzünden milyon eurolarca değer biçilen oyuncu.
bu adama avrupa klüpleri en fazla 1-2 milyon bonservis bedeli öder. bize gelince 6-7 milyon euro isteniyor. neden? süper ligde yabancı sınırlaması var.
iyi oyuncudur, orta sahayı yara yara gider, ofansif yönü kuvvetlidir fakat o parayı etmez.
dipnot : galatasarayıma hayırlı uğurlu olsun ayrıca. xelçuk ile minimum 5 sene götürürler orta sahayı.