bir toplumun içinden çıkan siyasetçi ve sanatçı o toplumun kalite sertifikasıdır.
neden siyasetçiler ve sanatçılar eleştiriliyor anlamıyorum?
aynaya bakınca ergenlik sivilcelerini gören kezban mısınız?
kısacası "aslında bilinç altınızda kendinize isyan durumu" deyim de anlaşılsın.