vay be ne ayar verdi hakikatten .
şimdi fener 9 puan aldı bu ayarla play off a kafa kafaya girilecek , iddianamede yırtıldı atıldı , aziz i de yarın salıverirler , şampiyonlar ligi geri alınır fener çıkarıldığı yerden dahil olur yeni baştan oynanır , bu ayardan sonra .
uyanın , uyanın , yine bir kötü durum sonrası yeni bir gaz alma operasyonu .
"biz yaptık, önceki maçlarda da yaptık, teknik direktörünüzün, antrenörlerinizin kafalarını kırdık, gerets'in de kafasını kırmıştık, evet. ama siz de sahaya şişe atmıştınız öhöhöö" demiştir.
şike olayındaki gibi... "tamam biz yaptık ama siz de yapmış olabilirsiniz öhöhö"
galatasaraylılar kadıköydeki beraberliğe seviniyor deyip "katıksız fenerbahçeli" olmuştur. fatih terim maçtan sonra "taraftarımız şampiyonluğumuzu kutlasın" demiştir... florya'da şampiyonluk şarkıları söylenmiştir... maçın berabere bitmesine her galatasaray taraftarı kahrolmuştur! 70 dakika boyunca kendi seyircisinin önünde rezil etmiştir galatasaraylı futbolcular! kaptanları emre belözoğlu "bittik biz! bittik biz beyler!" diye çığlık atmıştır!
adama çığlık attırır galatasaray heeeeeeeeeey.
ünal aysal'dan ricam; cevap vermesin, eğer biri cevap verecekse galatasaray'ın malzemecisi versin.
"çok erdemliyiz" tavırları takınan, büyük fenerbahçe'ye "ahlak dersi" verme konusunda en son söz söylecek bir camianın başkanının söylediklerini kendisinin bile duyamamasından mütevellit gereken cevabı "ince ayarlar" kısmından vermiş adam gibi adamdır.
ee tabi taraftarları da şarlayacak yer arıyorlar hal böyle olunca! normal bir durum, önce imama bakmak lazım, sonra da cemaatine!
"Galatasaray camiaasının beraberliğe gösterdiği reaksiyon bize gurur veriyor. Ne kadar büyük olduğumuzu gösteriyor diyerek birilerini fena sikmiş fenerbahçeli yönetici.
üç beş kişinin yaptığını camialara yüklememek gerek diyerek şuan lig tv'de bu sene gerçekleşen bıçaklanma olayını koskoca klüpten sorumlu tutan fenerbahçe yöneticisi.
daha dün puan silmeye karşıyız dedi.bugün i̇se puan silinsin küme düşme kaldırılsın diye el kaldırıyor.yöneticiliği,i̇ş adamlığını,i̇nsanlığıda bir köşeye bırakdık,nasıl i̇nsanlar bun
düzeysiz açıklamaları çelişkili tavırlarıyla nihat özdemirle birlikte fenerbahçeye ve koç ailesine zarar verdiğini düşündüğüm insandır. ayrıca bugün yapılan toplantıda galatasaraylı yöneticilerle karşılaştığında söylediği iddia edilen "Adaletin bekçileri hoşgeldiniz" lafı hiç hoş kaçmamıştır. yaşanan süreçte fenerbahçenin kayıplarını başka klüpler üzerinden prim yapmaya çalışarak telafi etme gayreti yerine o gayreti fenerbahçenin zor günlerini atlatması için doğru şekilde kullanması daha isabetli olur diye düşünmekteyim.
adam gibi adamdır.bugünkü konuşma şerefsiz köpeklere gereken cevapları vermiş olan büyük insandır.öyle koymuştur ki hala ağlamaya devam etmektedirler.daşşağını yesinler senin ali baba.
düzgün adam. fenerbahçeli ya da başka bir takım taraftarı olması önemli değil benim için.
gün gelir de aziz yıldırım başkanlıktan ayrılırsa ali koç fenerbahçe kulubü başkanı olmalıdır.
sürecin başından beri fenerbahçe'yi en iyi temsil eden yönetici. taraftarın dilinden iyi anlıyor ve bizlerle ortak adımlar atıyor. söylediklerinin altına şüphesiz imzamı atarım.