ali koç

entry2230 galeri373
    100.
  1. vay be ne ayar verdi hakikatten .
    şimdi fener 9 puan aldı bu ayarla play off a kafa kafaya girilecek , iddianamede yırtıldı atıldı , aziz i de yarın salıverirler , şampiyonlar ligi geri alınır fener çıkarıldığı yerden dahil olur yeni baştan oynanır , bu ayardan sonra .
    uyanın , uyanın , yine bir kötü durum sonrası yeni bir gaz alma operasyonu .
    4 ...
  2. 99.
  3. yaptığı açıklamayla gerçek fenerbahçeli olmuştur.

    "biz yaptık, önceki maçlarda da yaptık, teknik direktörünüzün, antrenörlerinizin kafalarını kırdık, gerets'in de kafasını kırmıştık, evet. ama siz de sahaya şişe atmıştınız öhöhöö" demiştir.

    şike olayındaki gibi... "tamam biz yaptık ama siz de yapmış olabilirsiniz öhöhö"

    galatasaraylılar kadıköydeki beraberliğe seviniyor deyip "katıksız fenerbahçeli" olmuştur. fatih terim maçtan sonra "taraftarımız şampiyonluğumuzu kutlasın" demiştir... florya'da şampiyonluk şarkıları söylenmiştir... maçın berabere bitmesine her galatasaray taraftarı kahrolmuştur! 70 dakika boyunca kendi seyircisinin önünde rezil etmiştir galatasaraylı futbolcular! kaptanları emre belözoğlu "bittik biz! bittik biz beyler!" diye çığlık atmıştır!

    adama çığlık attırır galatasaray heeeeeeeeeey.

    ünal aysal'dan ricam; cevap vermesin, eğer biri cevap verecekse galatasaray'ın malzemecisi versin.
    7 ...
  4. 98.
  5. "çok erdemliyiz" tavırları takınan, büyük fenerbahçe'ye "ahlak dersi" verme konusunda en son söz söylecek bir camianın başkanının söylediklerini kendisinin bile duyamamasından mütevellit gereken cevabı "ince ayarlar" kısmından vermiş adam gibi adamdır.
    ee tabi taraftarları da şarlayacak yer arıyorlar hal böyle olunca! normal bir durum, önce imama bakmak lazım, sonra da cemaatine!
    1 ...
  6. 97.
  7. adamın ham maddesidir.ileride ki başkanımızdır.
    2 ...
  8. 96.
  9. ünal aysal'ın ahlak ile ilgili yorumuna en güzel cevabı vermiş fenerbahçe yöneticisidir.

    http://www.fotomac.com.tr...n-unal-aysala-cevap-geldi
    1 ...
  10. 95.
  11. aziz yıldırım 3'tür.. 2.ci versiyonu için (bkz: nihat özdemir)
    2 ...
  12. 94.
  13. tipik fenerliden bir gram farkı yoktur .
    tencere kapak her zaman birbirini bulur .
    5 ...
  14. 93.
  15. Ünal Aysal ile ilgili yaptığı açıklamalar ile adeta "yüz nakli" yapmıştır.
    2 ...
  16. 92.
  17. "Galatasaray camiaasının beraberliğe gösterdiği reaksiyon bize gurur veriyor. Ne kadar büyük olduğumuzu gösteriyor” diyerek birilerini fena sikmiş fenerbahçeli yönetici.
    8 ...
  18. 91.
  19. üç beş kişinin yaptığını camialara yüklememek gerek diyerek şuan lig tv'de bu sene gerçekleşen bıçaklanma olayını koskoca klüpten sorumlu tutan fenerbahçe yöneticisi.
    2 ...
  20. 90.
  21. dün cnbc-e de gördüğüm kadarıyla inanılmaz güzellikte ellere sahiptir.

    (bkz: el fetişizmi)
    1 ...
  22. 89.
  23. mersin'in tanınmış işadamlarındandır. dış ticaret, armatörlük, gayrimenkul, enerji, siyaset dallarında ailece aktif rol üstlenmektedir.
    1 ...
  24. 88.
  25. bütün gs lileri toplasan bir tane bu adam etmez. hem maddi hem manevi anlamda.
    2 ...
  26. 87.
  27. daha dün puan silmeye karşıyız dedi.bugün i̇se puan silinsin küme düşme kaldırılsın diye el kaldırıyor.yöneticiliği,i̇ş adamlığını,i̇nsanlığıda bir köşeye bırakdık,nasıl i̇nsanlar bun

    http://b1201.hizliresim.com/t/u/246p6.jpg
    1 ...
  28. 86.
  29. sakallı haliyle karizmasına karizma katan büyük patron.
    1 ...
  30. 85.
  31. düzeysiz açıklamaları çelişkili tavırlarıyla nihat özdemirle birlikte fenerbahçeye ve koç ailesine zarar verdiğini düşündüğüm insandır. ayrıca bugün yapılan toplantıda galatasaraylı yöneticilerle karşılaştığında söylediği iddia edilen "Adaletin bekçileri hoşgeldiniz" lafı hiç hoş kaçmamıştır. yaşanan süreçte fenerbahçenin kayıplarını başka klüpler üzerinden prim yapmaya çalışarak telafi etme gayreti yerine o gayreti fenerbahçenin zor günlerini atlatması için doğru şekilde kullanması daha isabetli olur diye düşünmekteyim.
    2 ...
  32. 84.
  33. adam gibi adamdır.bugünkü konuşma şerefsiz köpeklere gereken cevapları vermiş olan büyük insandır.öyle koymuştur ki hala ağlamaya devam etmektedirler.daşşağını yesinler senin ali baba.
    6 ...
  34. 83.
  35. taraftarına "siz kime sandıkta görüşürüz diyorsunuz olm" diyen yöneticidir.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/217091/+

    değil midir yani? yanlış mı düşünüyorum?

    bir taraftan nihat özdemir'in 58. madde ile ilgili çelişkili açıklamaları, bir taraftan böyle şeyler. ha bir de bunlara inanıyorlar ya neyse ya...
    3 ...
  36. 82.
  37. 81.
  38. 80.
  39. tff'ye ve kurul üyelerine "biz bir bok yedik bari siz yemeyin" demiştir. farkında değil.
    2 ...
  40. 87.
  41. ağlıyor denilen ama ağlatan adam.
    3 ...
  42. 86.
  43. düzgün adam. fenerbahçeli ya da başka bir takım taraftarı olması önemli değil benim için.
    gün gelir de aziz yıldırım başkanlıktan ayrılırsa ali koç fenerbahçe kulubü başkanı olmalıdır.
    3 ...
  44. 85.
  45. federasyonu istifaya davet etti az önce.
    1 ...
  46. 84.
  47. sürecin başından beri fenerbahçe'yi en iyi temsil eden yönetici. taraftarın dilinden iyi anlıyor ve bizlerle ortak adımlar atıyor. söylediklerinin altına şüphesiz imzamı atarım.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük