Ergen olarak görüyorum. ileride 2. Sayfa programına katılıp ağlaya ağlaya ben yanlış yaptım vay ben bilmem kimin gazına geldim diye açıklama yapması beklenmektedir.
Ergen olarak görüyorum. ileride 2. Sayfa programına katılıp ağlaya ağlaya ben yanlış yaptım vay ben bilmem kimin gazına geldim diye açıklama yapması beklenmektedir.
10 yaşındaki atakan'ı ne kadar zeki olduğunu anlatmak için kendisine malzeme yapan kızcağız. * yazık üzüldüm kendisine, 10 yaşındayken fen laboratuvarı varmış da ilaç yapıyormuş. ailesi kitapların önünden alıp, mini etek giydirip döve söve şarkı söyletiyordu herhalde. neden bırakmadınız lan kızı insafsızlar? bizim de bir marie curiemiz olurdu, gururlanırdık ülkece. fena mı?
edit: bunun bir ironi olduğunu belirtmem gerektiğini söylemeyin bana lütfen. yakarım bu sözlüğü yakarım.
kendisi yalnızca bir şarkıcıdır. atakan kayalar da yalnızca (ve ne kadar hakkıyla okuduğu şüpheli) bir okurdur. aleyna'nın popülerlik zekanı gölgeler yaklaşımı çok saçma. şarkı söylemek için zekaya gerek yoktur. aleyna kadar popüler kültür malzemesi olan çok az insan var. aleyna kesinlikle müzik tarzını değiştirmeli. ayrıca atakan'ın aleyna'yı dinlememesi zeka belirtisidir. salak pop şarkıları zekayı gölgeler.